در اولین روز شهریور ماه، بورس کالای ایران شاهد معامله حدود 62 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از یک‌هزار میلیارد ریال بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس کالای ایران، شرکت فولاد خوزستان، ۱۸ هزار و ۳۰۰ تن تختال C به قیمت ۱۵ هزار و ۲۰ ریال در هر کیلو و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی دادوستد کرد. این شرکت همچنین، ۱۸‌هزار و ۲۰۰ تن شمش بلوم را به قیمت ۱۵ هزار و ۵۵۵ ریال در هر کیلو و به صورت سلف به فروش رساند.

در این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۸۰۷۹ تن انواع مواد شیمیایی، ۴۲۰۱ تن انواع مواد پلیمری و حدود ۱۱ هزار تن انواع قیر مورد معامله قرار گرفت.

در این روز و در تالار صادراتی، ۲۴۰ تن عایق رطوبتی پی BOFشرکت دانا گام و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی BOF شرکت اوچین گستر هیرکانیان دادوستد شد. علاوه بر این، یک‌هزار تن قیر پلیمری ۶۰۷۰ شرکت معماران تجارت آفتاب و ۳۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت پالایش و انرژی شمال‌غرب آرکا به فروش رسید.

در اولین روز شهریور‌ماه، بورس کالای ایران شاهد معامله حدود ۶۲ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از یک‌هزار میلیارد ریال بود. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس کالای ایران، شرکت فولاد خوزستان ۱۸ هزار و ۳۰۰ تن تختال C به قیمت ۱۵ هزار و ۲۰ ریال در هر کیلو و به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی دادوستد کرد. این شرکت همچنین ۱۸ هزار و ۲۰۰ تن شمش بلوم را به قیمت ۱۵ هزار و ۵۵۵ ریال در هر کیلو و به صورت سلف به فروش رساند.