اجلاس بین‌المللی معدن و صنایع معدنی ایران با محوریت توسعه و سرمایه‌گذاری، در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذر امسال برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عرصه‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری، همکاری اقتصادی و تجاری در منطقه آسیا به شمار می‌رود که در آن، حوزه‌های مختلف زنجیره اکتشاف تا فرآوری محصولات معدنی، متالورژی، تجهیزات و ماشین‌آلات، صنایع پایین‌دستی و صنایع وابسته، خدمات پشتیبانی، شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه فناوری، آموزش و پژوهش‌های کاربردی، بهبود وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و... مورد توجه قرار خواهند گرفت.

اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران شامل سه بخش (نشست‌ها، نمایشگاه و مذاکرات تجاری رو‌در‌رو) است که در طول اجلاس، مقامات دولتی، مدیران، کارشناسان و شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی ایرانی و خارجی سخنرانی خواهند کرد.

بنا به این گزارش، اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران با حمایت شرکت‌های ایتوک و ایریتک و تحت نظارت ایمیدرو در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.