معرفی آخرین دستاوردهای شرکت پارس سارایه
گروه بنگاه‌ها: شرکت پارس سارایه اگر چه ایرانی است، اما بر تجربه جهانی و 50 ساله شرکت مادر تخصصی اسپانیایی و دانشی اروپایی متکی است که همراه با سایر منصوبان خود، حضوری پر رنگ در تامین نیاز‌های کشور‌هایی چون برزیل، مکزیک، اسپانیا، هند و ایران در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات ذوب فلزات، تولید ورقه‌های فولادین و فنر‌های فولادی، کلیه تجهیزات کارگاهی، خدمات فنی مهندسی و طراحی و مدیریت پروژه‌ها دارد.
پارس سارایه به عنوان یکی از حامیان چهارمین همایش صنعت فولاد و معدن ایران با محور «رقابت‌پذیری، راهکار توسعه پایدار» علاقه‌مندان را به حضور در کنفرانسی که در عالی‌ترین سطح و با حضور عالی‌ترین مقامات گروه سارایه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد، دعوت می‌کند.
مبادله اطلاعات با کارشناسان و متخصصان حاضر در اجلاس و همچنین بازدید از تاسیسات، تولیدات و خدمات در واحد‌های کارگاهی در شمس‌آباد تهران از دیگر برنامه‌های گروه صنعتی سارایه است.
در روز نخست همایش الیاس گنزالس از شرکت saralle اسپانیا از سخنرانان اصلی است.
همچنین این شرکت در روز دوم همایش در ۲ ساعت متفاوت کارگاه آموزشی برگزار خواهد کرد.
چهارمین همایش صنعت فولاد و معدن ایران با محور «رقابت‌پذیری، راهکار توسعه پایدار» در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۶۲۴۳۰ تماس حاصل کرده یا به وب‌سایت http//events.den.ir مراجعه کنند.