گروه بنگاه‌ها- آزاده حسینی: با توجه به درخواست‌های مطرح شده توسط کاربران سامانه بها و در راستای هم افزایی قدرت بازار و فناوری الکترونیکی، طراحی سایت بها مورد بازنگری قرار گرفت.
این سامانه با مشارکت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و اتحادیه کشوری صنف فروشندگان آهن و فولاد با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری در راستای توسعه تجارت الکترونیک، نظام‌مندی هر‌چه بیشتر عرضه کالا و تسهیل در فرآیند معاملات آهن و فولاد طراحی و رونمایی شده است.
علی محمدزمانی مدیر‌عامل بها در این خصوص گفت: از زمان رونمایی سایت بها تا‌کنون ۴۹ شخص حقیقی و حقوقی در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که مراحل ثبت نام ۱۲ نفر از متقاضیان نهایی شده است و صدور امضای الکترونیک برای آنها در حال انجام است.
وی با اشاره به تغییراتی که در سامانه بها به‌وجود آمده است، گفت: با توجه به درخواست‌های کاربران سامانه به‌خصوص فعالان بازار فولاد و با توجه به نتایج جلسات مختلف با اتحادیه‌های آهن‌فروشان و انجمن تولیدکنندگان فولاد، تغییر در طراحی سایت بها به‌منظور انتشار اطلاعات سامانه و دسترسی آزادانه‌تر فعالان اقتصادی و تطابق آن با نیاز تولید‌کنندگان و خریداران، بهینه‌سازی شد.
مدیرعامل بها افزود: تا‌کنون طراحی جدید سامانه حدود ۸۵ درصد پیشرفت داشته و به زودی بارگذاری می‌شود.