در نخستین روز گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته، دکتر حسن رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام، از غرفه بورس کالای ایران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس کالای ایران، در این بازدید، علی پناهی مدیر مطالعات اقتصادی، برنامه‌ریزی و آموزش و نعمت‌اله شهبازی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این بورس به تشریح فعالیت‌های بورس کالای ایران بخصوص در زمینه تالار محصولات کشاورزی پرداختند. همچنین در این بازدید، معاون وزیر جهاد کشاورزی در جریان برنامه کارگاه های آموزشی بورس کالا در این نمایشگاه قرار گرفت و با مجموعه انتشارات این بورس در زمینه تالار محصولات کشاورزی آشنا شد.
شایان ذکر است، در طول ایام برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته، ۸ کارگاه آموزشی آشنایی با قراردادهای آتی محصولات کشاورزی، ۷ کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه معاملات در بورس کالای ایران و ۴ کارگاه آموزشی آشنایی با فرآیند اجرایی آیین‌نامه ماده ۳۳ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی در محل غرفه بورس کالای ایران واقع در سالن ۳۸ برپا می‌شود.