گروه بنگاه‌ها- معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، از برگزاری جلسه معارفه شرکت فولاد هرمزگان جنوب در محل سازمان بورس اوراق بهادار تهران خبرداد. امیر حسین نادری گفت : طی جلسه‌ای که ۱۷ شهریورماه با حضور آقایان صالح‌آبادی رییس سازمان بورس اوراق بهادار تهران، امیر هامونی رییس فرابورس، علم الهدی مدیر پذیرش فرابورس و سایر مسوولان فرابورس برگزار شد، به تشریح پتانسیل‌‌های فولاد هرمزگان و پاسخ به سوالات حاضران پرداخته شد. وی پاسخگویی به سوالات مطرح شده در خصوص نحوه تامین گندله مورد نیاز فولاد هرمزگان را یکی از نکات برجسته برگزاری این جلسه خواند و افزود: با توجه به سهمیه‌ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تنی فولاد هرمزگان از ایمیدرو برای دریافت گندله و حمایت فولاد مبارکه جهت تامین این محصول مورد نیاز، از این بابت نگرانی خاصی وجود نخواهد داشت، ضمن اینکه در این جلسه اعلام شد که افزایش سرمایه فولاد هرمزگان قبل از ورود به فرابورس از ۹۴۰۰ میلیارد ریال به ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.

امیرحسین نادری با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان از زیرمجموعه‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان است و ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به مجموعه فولاد مبارکه اصفهان است، گفت: این شرکت از ظرفیت تولید سالانه ۵/۱ میلیون تن تختال برخوردار است و از شرکت‌های مستعد در صنعت فولاد محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان پس از برگزاری مجمع فوق‌العاده برای افزایش سرمایه و تغییرات اساسنامه در فرابورس با نماد «هرمز» گشایش نماد خواهد شد.