گروه بورس کالا- قیمت انواع فلز در مبادلات روز نهم اکتبر جبران افت روز قبل را کرد و با اندکی رشد همراه شد.
بنابراین گزارش، قیمت مس در مبادلات روز نهم اکتبر از رشد ۱۰دلاری برخوردار شد و ۱۴۰دلار افت روز قبل را جبران کرد. نرخ خرید نقدی مس در مبادلات روز یاد شده ۷هزار و ۹۹۰دلار و قیمت فروش نقدی مس نیز در هر تن ۷هزار و ۹۹۱دلار بود.

براساس این گزارش، نرخ خرید و فروش سه‌ماه مس در مبادلات بورس‌فلزات لندن در هر تن به ترتیب 7هزار و 949دلار و 7هزار و 950دلار بود.
بر این اساس، قیمت آلومینیوم در هر تن ۲۸ دلار رشد داشت. این فلز با نرخ ۲هزار و ۳۶۳دلار به صورت نقدی خریداری شد و با قیمت هر تن ۲هزار و ۳۶۳دلار و ۵۰سنت به فروش رسید. خرید و فروش سه‌ماه آلومینیوم در مبادلات بورس‌فلزات لندن معادل هر تن ۲هزار و ۴۱۰دلار و ۲هزار و ۴۱۲دلار بود.
این گزارش حاکی است، روی نیز در مبادلات روز گذشته 59دلار رشد پیدا کرد که توانست اندکی افت قیمت 135دلاری روز قبلش را جبران کند. نرخ خرید نقدی روی در مبادلات روز نهم اکتبر در هر تن دو هزار و 989دلار بود. این فلز با نرخ هر تن دو هزار و 990دلار به فروش رسید.
خرید و فروش ۳ماه روی هم در مبادلات نهم اکتبر در هر تن با نرخ ۲هزار و ۹۶۶دلار و ۲هزار و ۹۶۶دلار و ۵۰سنت انجام شد.
براساس این گزارش، فلز قلع در روز نهم اکتبر با 100دلار کاهش نسبت به روز گذشته با نرخ 15هزار و 700دلار خریداری شد.
فروش نقدی این فلز در نرخ ۱۵هزار و ۷۰۵دلار بود. خرید و فروش اعتباری سه‌ماهه فلز قلع در این روز به ترتیب ۱۵هزار و ۸۲۵ و ۱۵هزار و ۸۵۰دلار معامله شد.
خرید نقدی فلز نیکل با 755دلار افزایش در نرخ 30هزار و 255دلار ایستاد.
فروش نقدی این فلز ۳۰هزار و ۲۶۰دلار شد. خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز نیکل با نرخ‌های ۳۰هزار و ۵۰۰ و ۳۰هزار و ۶۰۰دلار انجام شد.
فلز سرب در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با 115دلار افزایش نسبت به روز گذشته به نرخ 3هزار و 850دلار خریداری شد.
فروش نقدی آن در نرخ ۳هزار و ۸۵۵دلار بود. خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز سرب به ترتیب در نرخ‌های ۳هزار و ۷۵۰ و ۳هزار و ۷۵۱دلار مورد معامله قرار گرفت.
موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ نهم اکتبر به ترتیب 68هزار و 260تن آلیاژ آلومینیوم، 936هزار و 750تن آلومینیوم، 132هزار و 300تن مس، 22هزار و 125تن سرب، 35هزار و 640تن نیکل، 13هزار و 565تن قلع و 59هزار و 225تن روی بود.