گروه بورس کالا- در بیست و یکم سپتامبر قیمت انواع فلزات غیرآهنی در بورس فلزات لندن (LME) از نوسان برخوردار بود.

بنابراین گزارش قیمت مس، سرب، قلع و آلیاژ آلومینیوم از ۳ تا ۱۲۶دلار نسبت به روز پیش از آن افزایش یافته و قیمت فلز آلومینیوم، روی و نیکل از ۱۸ تا ۳۵۰دلار کاهش نشان می‌دهد. خرید نقدی فلز مس در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن با ۱۲۴دلار افزایش نسبت به ۲۱سپتامبر با نرخ ۷هزار و ۹۷۵دلار معامله شد. فروش نقدی این فلز نیز با همین مقدار افزایش با نرخ ۷هزار و ۹۸۰دلار صورت گرفت.

خرید و فروش اعتباری سه‌ماهه فلز مس به ترتیب با نرخ‌های ۷هزار و ۹۵۰دلار و ۷هزار و ۹۵۱دلار بود. این در حالی است که فلز آلومینیوم با ۳۲دلار کاهش با نرخ ۲هزار و ۳۷۸دلار خریداری شد.

فروش نقدی این فلز با نرخ دو هزار و ۳۸۰دلار بود.

خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز آلومینیوم با نرخ‌های ۲هزار و ۴۴۱دلار و ۲هزار و ۴۴۱دلار و ۵۰سنت انجام گرفت.

خرید نقدی روی با ۱۸دلار و ۵سنت کاهش نسبت به بیستم سپتامبر بانرخ ۲هزار و ۹۰۵دلار و ۵۰سنت دادوستد شد.

فروش نقدی این فلز در نرخ ۲هزار و ۹۰۶دلار صورت گرفت.

خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز روی بانرخ‌های ۲هزار و ۹۱۰دلار و ۲هزار و ۹۱۲دلار مورد معامله قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: فلز سرب در روز بیست و یکم سپتامبر با ۱۲۶دلار افزایش با نرخ ۳هزار و ۴۴۰دلار به طورنقدی خریداری شد. فروش نقدی این فلز با نرخ ۳هزار و ۴۵۰دلار صورت گرفت.

خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز سرب به ترتیب با نرخ‌های ۳هزار و ۳۵۵دلار و ۳هزار و ۳۵۵دلار و ۵۰سنت معامله شد.

خرید نقدی قلع با ۱۰۰دلار افزایش در بورس فلزات لندن (LME) با نرخ ۱۵هزار و ۲۰۰دلار معامله شد. فروش نقدی این فلز با نرخ ۱۵هزار و ۲۰۵دلار صورت گرفت.

خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز قلع با نرخ ۱۵هزار و ۳۷۰دلار و ۱۵هزار و ۳۷۵دلار صورت گرفت. آلیاژ آلومینیوم در این بورس با ۳دلار افزایش با نرخ ۲هزار و ۱۴۵دلار خریداری شد.

فروش نقدی این فلز با نرخ ۲هزار و ۱۵۰دلار انجام گرفت.

خرید و فروش اعتباری سه ماهه آلیاژ آلومینیوم به ترتیب با نرخ‌های ۲هزار و ۱۹۰دلار و ۲هزار و ۱۹۵دلار دادوستد شد.

این گزارش حاکی است، خرید نقدی فلز نیکل با ۳۵۰دلار کاهش با نرخ ۳۲هزار و ۶۰۰دلار معامله شد. فروش نقدی این فلز با نرخ ۳۲هزار و ۶۰۵دلار صورت گرفت.

خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز نیکل با نرخ‌های ۳۲هزار و ۷۰۰ و ۳۲هزار و ۸۰۰دلار صورت گرفت. موجودی انبارهای بورس فلزات لندن در روز ۲۱ سپتامبر بدین قرار است:

آلومینیوم ۹۲۳هزار و ۴۰۰ تن، مس ۱۳۲هزار و ۵۷۵ تن، روی ۶۶هزار و ۱۷۵ تن، سرب ۲۱هزار و ۲۰۰ تن، قلع ۱۳هزار و ۴۳۰ تن و آلیاژ آلومینیوم ۷۱هزار و ۸۲۰ تن بود.