گروه بورس کالا - طی یک هفته گذشته قیمت میلگرد و تیرآهن در بازار غیررسمی با افزایش روبه‌رو بود.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد: طی هفته گذشته میلگرد در بازار غیررسمی رشد قیمت را تجربه کرد به گونه‌ای که میلگرد ۸ آجدار کلاف اهواز از ۶هزار و ۶۳۰ریال به قیمت ۷هزار ریال در پایان هفته به فروش رسید که از رشدی ۳۷۰ریالی در هر کیلو برخوردار بود.

براساس این گزارش، طی مدت یادشده میلگرد 10‌آجدار شاخه نیز با رشد قیمت 530ریالی در هر کیلو از 6هزار و 320 ریال به مبلغ 6هزار و 850ریال عرضه شد.
در این مدت، همچنین میلگرد نمره ۱۴ تا ۲۵ آجدار میانه با افزایش قیمت بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ریالی را در هر کیلو روبه‌رو بودند و از ۶هزار و ۲۶۰ریال و ۶هزار و ۲۷۰ریال به مبلغ ۶هزار و ۴۵۰ تا ۶هزار و ۴۷۰ریال مورد مبادله قرار گرفتند.
طی هفته گذشته میلگرد 12-2 A و 14آجدارکرمانشاه نیز با افزایش قیمت 150ریالی در هر کیلو مواجه و به مبلغ 6هزار و 500ریال در پایان هفته گذشته به فروش رسید.
طی مدت یادشده، همچنین میلگرد ۱۰ آجدار شاخه البرز از ۶هزار و ۴۵۰ریال به ۶هزار و ۷۵۰ریال در چهارشنبه هفته گذشته رسید که رشد قیمت ۳۰۰ریالی را در هر کیلو تجربه کرد.
در این مدت، میلگرد 8 و 10 آجدار کلاف الیگودرز نیز از رشد قیمت 50 تا 100ریالی در هر کیلو برخوردار بود، به گونه‌ای که از 6هزار و 900ریال و 6هزار و 350ریال در پایان هفته گذشته به مبلغ 7هزار ریال و 6هزار و 400ریال مبادله شد.
این گزارش می‌افزاید: طی هفته گذشته سبد تیرآهن ریز و درشت نیز شاهد رشد قیمت در بازار غیررسمی بودند، به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن ۱۴ با افزایش ۳۷هزار ریالی در هر کیلو به مبلغ یک‌میلیون و ۱۵۵هزار ریال در پایان هفته به فروش رسید.
در مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن 16 و 18 نیز با رشد قیمت 42هزار ریالی مواجه بود و به ترتیب به مبلغ یک‌میلیون و 400هزار ریال و یک‌میلیون و 700هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت.
در این مدت هر شاخه تیرآهن ۲۰ از ۲میلیون و ۲۵۰هزار ریال به ۲میلیون و ۵۵۰هزار ریال رسید که از رشد قیمت ۳۰۰هزار ریال برخوردار بود.
طی هفته گذشته سبد تیرآهن درشت نیز رشد قیمت را در بازار غیررسمی تجربه کرد، به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 22 با افزایش 40هزار ریالی از 2میلیون و 760هزار ریال به مبلغ 2میلیون و 800هزار ریال در پایان هفته گذشته عرضه شد.
در مدت مورد بررسی، هر شاخه تیرآهن ۲۴ با رشد ۷۰هزار ریالی به قیمت ۳میلیون و ۴۰۰هزار ریال در چهارشنبه هفته گذشته به فروش رسید.
در این مدت هر شاخه تیرآهن 27 که از بیشترین رشد قیمت برخوردار بود از 4میلیون و 740هزار ریال به 5میلیون ریال در پایان هفته گذشته رسید که با افزایش 260هزار ریالی مواجه شد.