گروه بورس کالا - قیمت نیکل و قلع با رشد همراه شد. در حالی که قیمت انواع فلز در مبادلات بورس فلزات لندن تاریخ 18 سپتامبر با کاهش مواجه بود.

بنابراین گزارش نیکل و قلع هر یک به ترتیب رشد ۱۱۵۵ و ۲۲۵ دلاری را کسب کردند و با نرخ ۲۹هزار و ۲۰۵ دلار و ۱۴هزار و ۹۷۰ دلار به صورت نقدی خریداری شدند.فروش نقدی نیکل و قلع نیز در مبادلات ۱۸ سپتامبر به ترتیب با قیمت ۲۹هزار و ۲۱۰ دلار و ۱۴هزار و ۹۷۵ دلار انجام شد.
آلومینیوم در مبادلات 18 سپتامبر در هر تن 33 دلار کاهش یافت و با نرخ 2هزار و 316 دلار به صورت نقدی خریداری شده و با قیمت هر تن 2هزار و 316 دلار و 50 سنت به فروش رسید.
مس نیز در مبادلات هیجدهم سپتامبر در هر تن ۶۴ دلار افت را تجربه کرد و با نرخ ۷هزار و ۵۳۵ دلار خریداری شد.این فلز به صورت نقدی با قیمت هر تن ۷هزار و ۵۴۰ دلار به فروش رسید. سرب نیز در مبادلات ۱۸ سپتامبر در رینگ بورس فلزات لندن از افت ۷۲ دلاری در هر تن نسبت به روز قبل برخوردار شده و با قیمت هر تن ۳هزار و ۱۸۰ دلار خریداری شد. فروش نقدی این فلز در مبادلات لندن معادل ۳هزار و ۱۸۱ تن بود.قیمت خرید نقدی روی در مبادلات ۱۸ سپتامبر با افت ۲۵ دلاری مواجه شد و به نرخ ۲هزار و ۷۶۵ دلار رسید. این فلز همچنین با نرخ ۲هزار و ۷۶۶ دلار به فروش رسید.
آلیاژ آلومینیوم هم در مبادلات LME از افت یک دلاری برخوردار شده و با نرخ دوهزار و 141دلار خریداری شد.
فروش نقدی این فلز در مبادلات هیجدم سپتامبر با نرخ دوهزار و ۱۴۲دلار به فروش رسید.
خرید و فروش سه ماهه آلومینیوم در هر تن با نرخ دوهزار و 375دلار و دو هزار و 376دلار انجام شد.
مس نیز در مبادلات بورس فلزات لندن در هر تن با نرخ ۷هزار و ۵۱۱دلار خریداری شده و با نرخ ۷هزار و ۵۱۲دلار به صورت سه ماهه به فروش رسید.
روی در هر تن به صورت سه ماهه با نرخ دوهزار و 760دلار خریداری شده و با قیمت هر تن دوهزار و 765دلار فروخته شد.
موجودی انواع فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در تاریخ ۱۸سپتامبر معادل ۷۳هزار و ۷۸۰تن آلیاژ آلومینیوم، ۹۱۲هزار و ۶۰۰تن آلومینیوم، ۱۳۳هزار و ۲۵۵تن مس، ۲۲هزار و ۱۷۵تن سرب، ۲۹هزار و ۹۵۸تن نیکل، ۱۳هزار و ۳۵۳تن قلع و ۶۹هزار و ۹۷۵تن روی بود.