گروه بورس فلزات - طی مبادلات روز ششم سپتامبر قیمت انواع فلز غیرآهنی در بورس فلزات لندن نسبت به دو روز گذشته کاهش یافت.

بنابراین گزارش، قیمت انواع فلز در رینگ مبادلاتی بورس فلزات لندن از ۵ تا ۱۳۵۰دلار کاهش نشان می‌دهد.خرید نقدی فلز مس در این بازار با ۶۱دلار کاهش نسبت به دو روز گذشته با نرخ ۷۲هزار و ۴۰دلار مورد معامله قرار گرفت. فلز مس روند افت قیمت را از بعد از تعطیلات هفتگی ادامه داد، چراکه قیمت این فلز در روز چهارم سپتامبر نیز با افت ۱۴۹دلاری در نرخ ۷هزار و ۳۰۱دلار معامله شده بود. فروش نقدی این فلز در نرخ ۷هزار و ۲۵۰دلار بسته شد.
خرید و فروش سه ماهه فلز مس به ترتیب با نرخ‌های 7هزار و 165دلار و 7هزار و 170دلار دادوستد شد.
فلز روی نیز در مبادلات صورت گرفته در ششم سپتامبر با ۱۵۰دلار کاهش نسبت به دو روز گذشته بر روی نرخ ۲هزار و ۷۸۰دلار به صورت نقدی خریداری شد. فروش نقدی این فلز نیز با همین مقدار کاهش با نرخ ۲هزار و ۷۸۵دلار معامله شد.
خرید و فروش اعتباری سه ماهه فلز روی به ترتیب با نرخ‌های 2هزار و 785دلار و 2هزار و 786دلار بر روی رینگ مبادلاتی بورس فلزات قرار گرفت.
آلومینیوم در تالار لندن با ۳۱دلار کاهش نسبت به دو روز گذشته در نرخ ۲هزار و ۳۷۴دلار متوقف شد.
فروش نقدی این فلز با همان مقدار کاهش در نرخ 2هزار و 376دلار مورد معامله قرار گرفت.
خرید و فروش اعتباری سه‌ماه آلومینیوم به ترتیب با نرخ‌های ۲هزار و ۴۲۹دلار و ۵۰سنت و ۲هزار و ۴۳۰دلار مبادله شد. این گزارش می‌افزاید: سرب و قلع نیز هریک به ترتیب افت ۵۱ و ۱۵۰دلاری را در این بازار تجربه کردند. به طوری که خرید نقدی فلز سرب با نرخ ۲هزار و ۹۳۹دلار و ۵۰سنت معامله شد و قلع با رقم ۱۴هزار و ۵۰۰دلار بود. سرب و قلع همچنین با نرخ‌های ۲هزار و ۹۴۰دلار و ۱۴هزار و ۵۲۵دلار به صورت نقدی به فروش رسیدند. خرید و فروش اعتباری سه‌ماه فلز سرب به ترتیب با نرخ‌های ۲هزار و ۸۹۱دلار و ۲هزار و ۸۹۲دلار بود. خرید و فروش اعتباری سه‌ماه فلز قلع با نرخ‌های ۱۴هزار و ۵۵۰دلار و ۱۴هزار و ۵۵۵دلار انجام شد. فروش نقدی این فلز با نرخ ۲هزار و ۱۵۰دلار صورت گرفت و خرید و فروش اعتباری سه‌ماه فلز آلیاژ آلومینیوم به ترتیب با رقم‌های ۲هزار و ۱۹۰دلار و ۲هزار و ۲۰۰دلار صورت گرفت. موجودی انبارهای بورس‌فلزات لندن بدین قرار است:‌ آلیاژ آلومینیوم ۷۵هزار و ۲۶۰تن، آلومینیوم ۸۵۸هزار و ۹۲۵تن، مس ۱۳۷هزار و ۷۷۵تن، سرب ۲۴هزار و ۶۷۵تن، روی ۶۸هزار و ۶۵۰تن، قلع ۱۳هزار و ۹۷۰تن و نیکل ۲۵هزار و ۵۴۵تن بود.