کلاف سرد و گرم در بازارهای جهانی با افت قیمت مبادله شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌المللی سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی، کلاف گرم و سر صادراتی کشورهای CIS به خاور دور با نرخ ثابت ۵۲۵دلار و ۵۹۰دلار خرید و فروش شدند. محصولات صادراتی کشورهای CIS به خاور دور بدون تغییر قیمت نسبت به مبادلات هفته ماقبل به ترتیب با نرخ بیلت ۴۹۵دلار، آرماتور ۵۳۰دلار، میلگرد تجاری ۴۷۰دلار، سیم مفتول توری ۵۷۰دلار و اسلب با نرخ ۵۲۰دلار مورد مبادله قرار گرفت.

صفحه ضخیم صادراتی کشورهای CIS به خاور دور با ضخامت ۱۰ تا ۵۰ میلیمتر بدون تغییر نسبت به هفته ماقبل با نرخ ۶۵۰دلار دادوستد شد. کلاف گرم فولادی ایالات متحده تحویل به صورت FOB نیز با ده دلار رشد طی یک هفته اخیر مواجه شد و نرخ آن به ۵۲۰دلار در هر تن رسید.

کلاف سرد و گالوانیزه محصول ایالات متحده به صورت FOB نیز به ترتیب با ده و ۲۰دلار رشد قیمت هر یک با نرخ ۶۲۰ و ۷۸۰دلار در هر تن مبادله شدند. شمش چدن وارداتی اتحادیه اروپا تحویل به صورت Cfr نیز با ۲۰دلار کاهش قیمت هر تن با نرخ ۲۶۰دلار به فروش رسید.

ورق گالوانیزه گرم اتحادیه اروپا طی مدت ذکر شده هر تن ۲۰دلار کاهش را تجربه کرده و با نرخ ۵۶۰دلار مبادله شد.

محصولات داخلی اتحادیه اروپا نیز بدون تغییر قیمت نسبت مبادلات هفته ماقبل مبادله شدند آرماتور، کلاف گرم و سرد و کلاف گالوانیزه گرم نیز هر تن با نرخ ۴۲۰، ۴۸۰، ۵۲۰ و ۶۰۰ یورو مورد مبادله قرار گرفت. محصولات فولادی چین نیز طی یک هفته اخیر با نوسان قیمت همراه بودند.

کلاف سرد و گرم چینی نیز بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ دلار افت قیمت را طی هفته منتهی به دهم شهریورماه تجربه کردند و هر یک با نرخ ۵هزار یوآن و ۴هزار و ۲۸۰یوآن مبادله شدند.

محصولات اتحادیه اروپا در هفته منتهی به دهم شهریورماه مطابق با یکم سپتامبر تغییر قیمتی نسبت به مبادلات هفته ماقبل نداشتند.

محصولات صادراتی آمریکای لاتین نیز تغییر قیمتی نداشت.