گروه بورس فلزات - زهرا مسافر: طی مبادلات هفته گذشته ثبات در بازار حاکم بود و بازار رونق نداشت.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد طی هفته گذشته روند قیمت میلگرد در بازار غیررسمی کاهشی بود به گونه‌ای میلگرد آجدار کلاف با افت ۱۰ ریالی در هر کیلو از ۶هزار و ۴۴۰ ریال به ۶هزار و ۴۳۰ ریال در پایان هفته رسید.

براساس این گزارش، در مدت مورد بررسی میلگرد 10 آجدار شاخه و 12 آجدار اردبیل نیز با کاهش 10 ریالی قیمت در هر کیلو از 6هزار و 240 ریال به 6هزار و 230 ریال در چهارشنبه هفته گذشته مورد مبادله قرار گرفت.
در این مدت، میلگرد نمره ۱۴ آجدار میانه از ۶هزار و ۲۹۰ ریال به مبلغ ۶هزار و ۲۷۰ ریال رسید که از کاهش ۲۰ ریالی قیمت در هر کیلو برخوردار بود.
طی مبادلات هفته گذشته میلگرد 16 و 18 آجدار میانه نیز با کاهش 30 ریالی قیمت در هر کیلو از 6هزار و 290 ریال به 6هزار و 260 ریال عرضه شد.
در این مدت، میلگرد ۲۰ و ۲۵ آجدار میانه با افت ۲۰ ریالی قیمت در هر کیلو از ۶هزار و ۲۹۰ ریال به مبلغ ۶هزار و ۲۷۰ ریال رسید.
در مدت یاد شده، همچنین میلگرد 22 آجدار میانه با کاهش 30 ریالی قیمت در هر کیلو از 6هزار و 290 ریال به مبلغ 6هزار و 260 ریال مبادله شد.
طی هفته گذشته تیرآهن نیز با نوسان قیمت در بازار غیر رسمی روبه‌رو بود به‌طوری که هر شاخه تیر آهن ۱۴ با افت ۱۳هزار ریالی از مبلغ یک میلیون و ۹۸هزار ریال در روز شنبه به یک میلیون و ۸۵هزار ریال در پایان هفته رسید.
در این مدت هر شاخه تیر آهن 16 با افت 22هزار ریالی قیمت در بازار غیررسمی مواجه و از مبلغ یک میلیون و 390هزار ریال به یک میلیون و 368هزار ریال مبادله شد.
این گزارش می‌افزاید: در مدت یاد شده هر شاخه تیر آهن ۱۸ نیز روند کاهش قیمت را تجربه کرد به‌طوری که با افت ۱۸هزار ریالی نسبت به اول هفته گذشته به مبلغ یک میلیون و ۷۱۰هزار ریال در پایان همان هفته به ثبت رسید.
طی مبادلات هفته گذشته، هر شاخه تیر آهن 20 از مبلغ 2میلیون و 200هزار ریال به 2میلیون و 170هزار ریال رسید که کاهش 30هزار ریالی قیمت را تجربه کرد.
در این مدت روند قیمت هر شاخه تیرآهن ۲۲ نیز کاهشی بود به طوری که از ۲میلیون و ۷۹۰هزار ریال به مبلغ ۲میلیون و ۷۵۰هزار ریال در پایان هفته یاد شده رسید.
در مدت یاد شده، هر شاخه تیرآهن 24 شاهد کاهش قیمت 30هزار ریالی در بازار غیررسمی بود و از 3میلیون و 440هزار ریال به مبلغ 3میلیون و 410هزار ریال عرضه شد.
این گزارش حاکی است، هر شاخه تیرآهن ۲۷ نیز طی معاملات هفته گذشته از کاهش قیمت ۲۵۰هزار ریالی برخوردار بود به گونه‌ای که از ۵میلیون و ۷۰هزار ریال در ابتدای هفته به مبلغ ۴میلیون و ۸۲۰هزار ریال در پایان همان هفته به فروش رسید.