گروه بنگاه‌ها- واحد تاندم مداوم نورد سرد ۱ فولاد مبارکه موفق به تولید ۱۱۸ هزار و ۲۶۵ تن ورق شد.

رییس تاندم میل نورد سرد ۱ فولاد مبارکه با اعلام این خبر تصریح کرد: ثبت این رکورد افزایش ۸/۱ درصدی میزان تولید ماهانه واحد نسبت به رکورد قبلی را که مربوط به فروردین‌ماه سال‌جاری بود، نشان می‌دهد. سیدمهدی نقوی در خصوص چگونگی دستیابی به این رکورد تصریح کرد: در ماه گذشته علاوه بر تلاش و همت چشمگیر پرسنل تولید و تعمیرات واحد که شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را سرلوحه کار خود قرار دادند، اقدامات برنامه‌ریزی شده و منسجمی تدوین و با پیگیری همه‌جانبه مسوولان ذی‌ربط، بهبود قابل توجهی را در زمینه‌های کاری ایجاد کردند.

وی ادامه داد: از آن جمله می‌توان به، بهبود کیفیت کلاف‌های ورودی، افزایش وزن کلاف‌های ورودی از طریق جوشدار کردن آنها در واحد اسیدشویی، بهبود حلقه‌های کنترلی اتوماسیون فرآیند در راستای کاهش پارگی ورق و بهبود شرایط و کاهش زمان تغذیه و تخلیه خط اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در دوره یاد شده بازده کمی این واحد ۳/۰ درصد افزایش داشته که این نتایج در سایه کار ایمن حاصل شده است.

نقوی در خاتمه با قدردانی و تشکر ویژه از زحمات کارکنان واحد، مساعدت مدیران، روسا و پرسنل واحدهای اسیدشویی، کارگاه غلتک، باکس آنیلینگ، خدمات پشتیبانی فنی ناحیه، تعمیرگاه و تعمیرات مرکزی و دیگر قسمت‌های سرویس‌دهنده ابراز امیدواری کرد: با ادامه اقدامات اصلاحی و در سایه بهبود مستمر در این واحد در راستای تعالی بیش از پیش شرکت سهیم و کوشا بوده و شاهد ثبت رکوردهای دیگر نیز در این واحد و سایر واحدهای شرکت باشیم.

دستیابی به رکورد جدید تولید در واحد اسکین پاس شماره ۲ فولاد مبارکه اصفهان

رییس واحدهای اسکین پاس شماره ۱ و ۲ فولاد مبارکه گفت: واحد اسکین پاس شماره ۲ با تولیدی معادل ۴۷ هزار و ۱۳۳ تن در تیرماه سال‌جاری موفق شد برای دومین ماه متوالی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی به رکورد جدیدی در تولید ماهانه دست یابد.

اردشیر خسروی سامانی افزود: رکورد قبلی واحد اسکین پاس شماره ۲ مربوط به خردادماه سال جاری و به میزان ۴۶ هزار و ۱۹۷ تن بوده است.

وی با بیان اینکه ثبت رکورد جدید رشدی بیش از ۲ درصد را نشان می‌دهد، این موفقیت را نتیجه تلاش و همت همه‌جانبه پرسنل زحمتکش و فداکار واحد اسکین پاس شماره ۲ و همچنین حمایت‌های سایر واحدهای سرویس‌ دهنده دانست. رییس واحدهای اسکین پاس شماره ۱ و ۲ ضمن آرزوی سعادت و سلامت و کامیابی برای کلیه کارکنان ساعی و تلاشگر شرکت فولاد مبارکه، از زحمات واحدهای پشتیبانی و سرویس‌دهنده که نقش بسزایی در این مهم داشته‌اند، تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد رکوردهای جدید دیگری در این واحد تولیدی باشیم.

عبور از مرز تولید ۶۳۰۰۰ تن کلاف گرم در ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته فولاد مبارکه اصفهان

همزمان با آغاز ماه پرخیر و برکت رمضان برای سومین‌بار در سال تولید ملی، رکورد ماهانه و روزانه تولید در ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته ارتقا یافت و پرسنل سختکوش و متعهد این ناحیه، توانستند با تولید ۶۳ هزار و ۳۱ تن کلاف گرم در تیرماه، افتخاری دیگر برای فولاد مبارکه به ثبت برسانند.

احمد احمدیان مدیر ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته فولاد مبارکه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به رکورد قبلی تولید کلاف گرم این ناحیه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۱، افزود: دستیابی به این رکورد در حالی محقق شده که پرسنل این ناحیه موفق شدند با تولید ۲۹۱۴ تن کلاف گرم در اولین روز مرداد ماه، رکورد روزانه تولید این ناحیه را نیز افزایش دهند.

وی با تشکر از حمایت‌های مدیرعامل فولاد مبارکه، معاونت بهره‌برداری و همچنین قدردانی از زحمات کارکنان زحمتکش ناحیه، واحدهای سرویس‌دهنده و پیمانکاران، ابراز امیدواری کرد با تثبیت شرایط تولید، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، استفاده بهینه از تجهیزات و آماده به کاری بیشتر واحدها، هر روز شاهد ثبت رکوردهای جدیدتری در تولید ناحیه باشیم.