گروه بنگاه‌ها- همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تلاشگران واحد ریخته‌گری ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته موفق به کسب رکورد تعداد ۱۹ ذوب ریخته‌گری شده در روز شدند. مصطفی شکرچی زاده رییس تولید ریخته‌گری ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته، با اعلام این خبر افزود: کارکنان سخت‌کوش این واحد موفق شدند در اولین روز از مردادماه ۱۳۹۱، علاوه‌بر ریخته‌گری ۱۹ ذوب‌ در یک روز ضمن ثبت رکورد جدید در این واحد، نقش مهمی در رکورد روزانه تولید محصول کلاف گرم این ناحیه ایفا کنند. محسن امین تکنسین تولید ریخته‌گری، دستیابی به این موفقیت بزرگ را گامی دیگر در راستای تحقق اهداف عالی شرکت در سال تولید ملی خواند و در این باره گفت: پرسنل تولید واحد ریخته‌گری با همکاری واحدهای تعمیرات، قالب و سگمنت، نسوز، فولادسازی و دفتر فنی تولید به این مهم دست یافتند.

وی اقداماتی از قبیل کاهش زمان آماده‌سازی ریخته‌گری، آماده‌به‌کاری ماشین ریخته‌گری (قالب و سگمنت‌ها)، افزایش سرعت ریخته‌گری، افزایش ذوب بر سکوئنس و افزایش زمان ریخته‌گری تا ۱۲ ساعت را از مهم‌ترین عوامل دستیابی به این رکورد خواند.

در همین رابطه مصطفی شکرچی‌زاده هم با اشاره به شرایط خاص و تکنولوژی ماشین ریخته‌گری این واحد،‌ دستیابی به این رکوردها را حاصل زحمات مدیریت و کارکنان این ناحیه، واحدهای سرویس‌دهنده و پیمانکاران و همچنین حمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت و معاونت محترم بهره‌‌برداری دانست و ابراز امیدواری کرد، در آینده شاهد ثبت رکوردهای بیشتری در این واحد باشیم.