گروه بنگاه‌ها- تولید روزانه و ماهانه واحد گالوانیزه فولاد مبارکه در تیرماه ۱۳۹۱ به بالاترین مقدار خود از ابتدای راه‌اندازی تاکنون رسید.

رییس خطوط گالوانیزه و ورق رنگی فولاد مبارکه اعلام کرد: پرسنل این واحد موفق شدند در تیرماه ۱۳۹۱ رکورد ماهانه تولید را به میزان ۰۵/۶ درصد نسبت به رکورد قبلی افزایش داده و به تولید ماهانه ۲۰ هزار و ۱۳۳ تن دست یابند. علیرضا گندمکار رکورد قبلی این واحد را مربوط به شهریورماه ۸۹ و به میزان ۲۰ هزار و ۳۸ تن خواند.

وی اضافه کرد: کارکنان تلاشگر این واحد علاوه بر ثبت رکورد ماهانه موفق شدند با تولید ۹۶۴ تن ورق گالوانیزه در تاریخ ۲۷/۴/۹۱ رکورد تازه‌ای از خود بر جای گذارند.

رییس خطوط گالوانیزه و ورق رنگی فولاد مبارکه، کاهش توقفات اضطراری و دستیابی به IU=۹۷.۳۳، کاهش توقفات برنامه‌ریزی شده و دستیابی به IO=۹۸.۶۶ و همچنین Mix تولید مناسب و رسیدن به PDW=۲۸.۱۶ را از عمده‌ترین دلایل دستیابی به این رکوردها خواند.

علیرضا گندمکار در همین راستا از تلاش همه پرسنل واحد گالوانیزه و همچنین همکاران واحدهای مختلف از جمله دفاتر فنی تولید و تعمیرات، برنامه‌ریزی تولید، کنترل کیفی، آزمایشگاه‌ها، مجموعه خرید، کنترل مواد، خدمات فنی ناحیه نورد سرد ۲ و نورد سرد ۱، تعمیرگاه مرکزی، تعمیرات مرکزی و سایر واحدها که در تحقق این مهم تلاش نمودند، تشکر کرد.