سنا- طرح توسعه کارخانه سیمان صوفیان تا سه ماه دیگر به پایان می‌رسد، به طوری‌که این تولیدکننده از سال ۹۰ انواع محصولات خود را روانه بورس کالا می‌کند. به دلیل طرح توسعه کارخانه سیمان صوفیان برای افزایش ظرفیت تولید، این تولیدکننده از سال آینده به طور مداوم انواع محصولات خود را در بورس کالای ایران عرضه می‌کند. این روزها تنها عرضه‌کننده سیمان در بورس کالا، سیمان کردستان است که به طور هفتگی محصولاتش را در رینگ صنعتی به فروش می‌رساند، اما با توجه به پذیرش ۱۴ تولیدکننده سیمان در بورس کالا به زودی بر عرضه‌کنندگان ثابت این محصول افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، سجاد پیروی - کارشناس بازرگانی شرکت صوفیان- در این باره گفت: طرح توسعه کارخانه سیمان صوفیان تا سه ماه دیگر به پایان می‌رسد و این تولیدکننده از سال ۹۰ انواع محصولاتش را روانه بورس کالا می‌کند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت صوفیان خریداران ثابتی در تبریز دارد که بزرگ‌ترین آن طرح مسکن مهر تبریز است که با هماهنگی‌های انجام شده با یکی از کارگزاران بورس کالا، قرار است از سال آینده خریداران سیمان صوفیان از جمله مسکن مهر از طریق بورس، سیمان این کارخانه را خریداری کنند.