ثبت رکورد تولید و ثبات قیمت از سوی ذوب آهن اصفهان

ثبت رکورد تولید از سوی ذوب آهن اصفهان در حالی صورت می‌گیرد که محصولات این شرکت نیز که همگی در بورس کالای ایران عرضه می‌شود، تغییر قیمتی نیز ندارد. براتی مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به ثبت رکورد تولید در ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: با اشاره به کسب افتخارات

پی در پی تولیدی در این شرکت گفت: کارکنان و متخصصین ذوب آهن اصفهان در سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری سال همت مضاعف و کار مضاعف نام گرفته، توانسته‌اند توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف خصوصا تولید با کسب رکوردهای موفقیت‌آمیز نشان دهند.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان افزود: این شرکت موفق به ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهانه ۲۵۷ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات نوردی از قبیل تیرآهن، کلاف و میلگرد در سایزهای مختلف مطابق با برنامه تولید شد. وی گفت کارگاه‌های نورد ۳۰۰ و ۳۵۰ این شرکت نیز طی آذر ماه به ترتیب موفق به ثبت رکورد تولید۷۲ هزار و ۵۳۰ تن و ۳۶ هزار تن شدند.

براتی در خصوص روند عرضه محصولات تولیدی شرکت به بازار در سال ۸۹ و برنامه آتی این شرکت گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات فولاد ساختمانی در سطح خاورمیانه در سال‌جاری به طور مداوم و برنامه‌ریزی شده محصولات تولیدی خود را به مقدار دو میلیون و دویست هزار تن انواع محصولات شامل تیر آهن سبک و سنگین، میلگرد و... را با رعایت تمام استانداردهای مربوطه از طریق بورس کالای ایران روانه بازار کرده است و در ماه گذشته نیز با عرضه ۲۵۶ هزار تن محصول از طریق بورس کالا به نیاز بازار پاسخ داده است.

مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: تولید در این مجتمع با قدرت ادامه داشته و توزیع محصولات شرکت به طور متوازن در کل نقاط کشور در قالب سبدهای کامل و متناسب با نیاز بازار مصرف و به صورت هفتگی انجام خواهد شد.

براتی در خصوص اجرایی شدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و تاثیر آن بر افزایش قیمت محصولات ذوب آهن اصفهان گفت‌: محصولات این شرکت افزایش قیمت نداشته و کما فی السابق از طریق بورس کالای ایران به مشتریان عرضه خواهد شد و این شرکت آمادگی دارد نیاز بازار را به طور کامل پاسخ دهد. مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان در خصوص روند اجرای طرح‌های توسعه شرکت خبر از راه‌اندازی ۲ پروژه از طرح‌های توسعه در آینده‌ای نزدیک داد و اعلام کرد‌: سایر پروژه‌های شرکت نیز با سرعت در حال اجرایی شدن می‌باشد. وی در خصوص طرح ۵ میلیون تن شهید کاظمی نیز بیان داشت: مطالعات اولیه انجام و اسناد مناقصه نیز تهیه شد و آماده برگزاری مناقصه هستیم.