گروه بورس کالا- مبادلات روز گذشته بورس کالا در حالی با مبادلات رینگ کشاورزی و رینگ صادراتی دنبال شد که ارزش بازار کشاورزی از ۷۷۲ تن محصول مورد معامله ۲۷۲ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان بود. براساس گزارش دنیای‌اقتصاد، روز گذشته بورس کالا در بخش کشاورزی علاوه بر مبادلات رینگ داخلی در یک نوبت معاملاتی شاهد عرضه ۲ هزار تن گندم دورم صادراتی استان خوزستان به قیمت ۲۹۱ تومان بود که در پایان برای آن دادوستدی انجام نشد.

همچنین در رینگ داخلی ابتدا ۴۴۷ تن برنج وارداتی هند با نرخ یک هزار و ۸۰۰ تومان روی تابلو مبادلاتی آمد که بدون سفارش تقاضا مبادله‌ای برای آن صورت نگرفت. در ادامه مبادلات، کارخانه قند اصفهان ۱۰۰ تن تفاله چغندرقند با قیمت ۲۷۰ تومان و ۱۰۰ تن شکر سفید ۸۶۰ تومان عرضه کرد که بدون خریدار، دادوستد این نوبت به پایان رسید.

عرضه جو دامی تضمینی سازمان تعاون روستایی نیز با ۳۶ هزار و ۹۱۶ تن محصول پیگیری شد که ۳۹۷ تن آن به صورت حضوری در تالار به قیمت پایه ۳۲۰ تومان فروخته شد.

از ۲۳۵ تن ذرت دانه‌ای آرژانتین ، ۴۵ تن آن با نرخ ۳۲۹ تومان دادوستد شد، همچنین ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای عرضه شده دزفول با قیمت ۳۱۱ تومان به صورت نقدی مبادله شد.

انواع کنجاله نیز دیروز در شرایطی دادوستد شد که ۱۰۰ تن کنجاله کلزا پلیت روسیه با نرخ ۳۸۱ تومان و ۱۳۰ تن کنجاله سویا پلیت با قیمت ۴۷۰ تومان به فروش رسید.