مشاور وزیر و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت صنایع و معادن گفت: حضور هدفمند همراه با تعامل سازنده با رسانه‌ها، ضمن انعکاس درست دستاوردهای صنعتی و معدنی، باعث جهش ویژه‌ای در این بخش خواهد شد. وحید رحمتی رودسری در بازدید از شرکت ذوب‌آهن اصفهان و در نشست با مدیرعامل و مسوولان روابط عمومی این شرکت با اشاره به نقش رسانه در انعکاس دستاوردها و جهش‌‌های صنعتی در کشور گفت: رسانه‌ها نمایندگان بر‌حق افکار عمومی و مردم هستند و می‌توانند به طور هنرمندانه‌، دستاوردها و فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه صنعت و معدن را به مردم و جامعه نشان دهند.

«وحید رحمتی» افزود: در سال‌های اخیر، کارهای بزرگی در بخش صنعت و معدن انجام شده است و روابط‌عمومی‌ها باید با تعامل با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی، زمینه لازم را جهت انعکاس تحولات صورت گرفته ایجاد کنند.

در این دیدار مجید رضایی، مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط عمومی، گستردگی محیط اجتماعی و تاثیرات این شرکت در منطقه و کشور گفت: ذوب‌آهن به عنوان یک مجموعه بزرگ اقتصادی و صنعتی همواره در رشد و توسعه صنعت کشور نقش‌آفرینی نموده و هم‌اکنون نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صدد آن است که بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.