گروه بورس جهانی - قیمت آتی نفت و طلا در بورس های کالایی رشد کرد.

بر اساس این گزارش در معاملات روز گذشته ، قیمت طلا در بورس توکیو با ۵ ین برای ماه دسامبر و ۶ ین برای ماه آوریل ۲۰۱۱ رشد کرد و به ترتیب برای ماه دسامبر ۳ هزار و ۵۲۸ ین و برای ماه آوریل ۳ هزار و ۵۳۱ ین معامله شد .
نقره نیز رشد کرده و برای ماه دسامبر 57 ین معامله شد. قیمت پلاتینیوم اما 13 ین برای ماه آوریل و8 ین برای ماه ژوئن کاهش داشت. بدین ترتیب برای ماه آوریل با نرخ 4 هزار و 427 ین و برای ژوئن 4 هزارو 471 ین معامله شد.
قیمت گازوئیل در این روز برای ماه نوامبر ۹۰ ین ارزان شد و ۵۰ هزار و ۴۰۰ ین معامله شد، اما قیمت ماه دسامبر این کالا ۱۶۰ ین رشد کرده و با نرخ ۵۰ هزار و ۱۱۰ ین فروش رفت.
قیمت نفت خام در این روز در بورس توکیو برای نوامبر 90 ین رشد کرده و 40 هزار و 450 ین معامله شد و برای ماه دسامبر 120 ین رشد کرده و 40 هزار و 630 ین معامله شد.
قیمت نفت سفید نیز ۱۹۰ ین برای ماه نوامبر و ۱۷۰ ین برای ماه دسامبر رشد کرده و به ترتیب ۵۲ هزار و ۵۱۰ ین و ۵۲ هزار و ۹۰۰ ین معامله شد.
قیمت پلاستیک در این روز برای ماه اکتبر 4/0 ین و برای نوامبر 4/1 ین رشد کرده و به ترتیب 300 ین برای اکتبر و 301 ین برای ماه نوامبر معامله شد.
در بورس نیویورک نیز قیمت‌ها افزایشی بود؛ به طوری‌که برای ماه نوامبر ۷۵ دلار و ۴۱ سنت و برای ماه دسامبر ۷۶ دلار و ۷۲ سنت معامله شد. مس نیز به همراه طلا و نقره رشد کرد. در بورس نیویورک قیمت طلا برای ماه اکتبر ۴ دلار و برای ماه نوامبر یک دلار رشد کرده و به ترتیب برای ماه اکتبر با نرخ ۱۲۹۹ دلار و برای ماه نوامبر ۱۲۹۷ دلار معامله شد .
در محصولات کشاورزی نیز قیمت‌ها در بورس شیکاگو رشد کرد و تنها نرخ جو ارزان شد.