گروه بورس کالا- تعاونی نوردکاران فولاد ایرانیان به عنوان تعاونی‌های برتر برگزیده شد.

در همایشی که به مناسبت هفته تعاون با حضور رییس‌جمهور و وزیر تعاون در دفتر نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد تعاونی‌های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند. در این همایش، رییس‌جمهور از تعاونی‌های برتر کشور تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت هر کس که دارای توانمندی است، باید فرصت شکوفایی استعداد خود را پیدا کند و همه باید در جامعه مشارکت داشته باشند و اگر فرصتی هم برای شکوفایی استعداد‌ها نباشد، دولت موظف است زمینه‌های لازم را فراهم کند و فعالیت در بخش تعاون از راهکارهای موفق برای شکوفایی این استعدادها است.

رییس‌جمهور همچنین تاکید کردند با ایجاد محبت، تقویت و همبستگی ملی است که بخش تعاون می‌تواند فاصله‌ها را پر کند و نسبت‌ها را اصلاح کند.

در این همایش، عباسی وزیر محترم تعاون اظهار داشت که در حال حاضر ۱۵۶ هزار تعاونی در کشور فعال است که تعداد ۱۸ میلیون نفر عضو دارد. از این تعداد به گفته کلات‌هایی مدیرکل تعاون استان تهران تنها ۱۶ هزار و ۳۱۰ تعاونی در استان تهران فعال هستند.

در این مراسم، همچنین از شرکت تعاونی نوردکاران فولاد ایرانیان تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیر و تندیس تعاونی برتر به فاضل همامی، مدیرعامل شرکت تعاونی نوردکاران فولاد ایرانیان تقدیم شد و از زحمات وی و اتحاد اعضا نیز تقدیر و تشکر شد. مدیر عامل تعاونی نوردکاران دراین‌باره اظهار داشت: تنها دو سال از آغاز به کار شرکت تعاونی نوردکاران فولاد ایرانیان می‌گذرد، ولی اعضای توانمند و زحمتکش این عرصه نشان دادند که اگر پشت به پشت یکدیگر بدهند سخت‌ترین کارها برایشان آسان است.