انجام معاملات سیمان در بورس کالا نیازمند ارائه تسهیلات به مشتریان و فروشندگان و گذشت زمان است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، مدیرعامل کارگزاری سی ولکس کالا با بیان مطلب بالا گفت: معاملات سیمان در بورس کالا به تازگی آغاز و زمینه کار بسیار مناسبی برای آن فراهم شده است.

محمودرضا الهی‌فرد ادامه داد: البته انجام معاملات سیمان در بورس کالا نیازمند ارائه تسهیلاتی به مشتریان و فروشندگان و همچنین گذشت زمان است تا حجم معاملات این کالا افزایش یابد. وی در خصوص شرایط فعلی بورس کالای ایران ابراز داشت: در حال حاضر معاملات خوبی بر روی محصولات کشاورزی به ویژه کالای شکر صورت می‌گیرد؛ به طوری که حجم معاملات این محصول به شدت افزایش یافته است و عرضه‌کننده‌ها و خریداران استقبال خوبی از این معاملات داشته‌اند. مدیرعامل کارگزاری سی ولکس کالا خاطرنشان کرد: این مساله نشان می‌دهد که محصولات کشاورزی جای خود را در بورس کالا پیدا کرده و اندک اندک از رشد بالایی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: در عین حال محصولات پتروشیمی نیز از معاملات بالایی برخوردار هستند و با توجه به شرایط و بسترهای فراهم شده در بورس کالا انتظار می‌رود که معاملات سیمان هم به حجم قابل قبولی برسد.