افزایش 3 برابری ظرفیت تولید تا سال 1390

تاریخچه

کبیر پانل با سابقه تولید بیش ازسه میلیون مترمربع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان و به کارگیری یکی از پیشرفته‌ترین خطوط تولید به روز اروپایی (به صورت کانتینیوس) و با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و آزموده در سال ۸۴ در شهرک صنعتی شکوهیه قم و در فضایی حدود پنج هزار مترمربع به بهره‌برداری و از سال ۸۵ به تولید انبوه رسید.

مقاومت در برابر زلزله، افزایش عمر مفید ساختمان و تاسیسات، سرعت و دقت در ساخت، قابلیت بازیافت مصالح و تقلیل مصالح مصرفی، جلوگیری از هدرروی حرارت و برودت و برخورداری از توجیه اقتصادی در برابر مصالح سنتی از مزایای استفاده از کبیر پانل محسوب می‌شود.

به منظور آشنایی بیشتر با شرکت کبیر پانل و مجموعه فعالیت این شرکت با کمال صراف‌نژاد نماینده مدیریت عامل شرکت مذکور به گفت‌وگو نشسته‌ایم که متن آن را در پی می‌خوانید:

لطفا درخصوص میزان دقیق تولید شرکت کبیر پانل توضیح دهید.

ظرفیت اسمی‌این شرکت تولید روزانه پنج هزارمتر مربع انواع ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان است‌.

در زمینه بازار هدف شرکت کبیر پانل توضیح بفرمایید:

بازار هدف این شرکت عمدتا بازار داخل است، به گونه‌ای که شرکت کبیر پانل سهم بسیار زیادی از بازار داخل را در اختیار خود دارد و حتی می‌توان گفت که از نظر رضایت‌مندی مشتریان در سطح بسیار مطلوبی قراردارد.

عمدتا بازار ایران برای عرضه تولیدات در اولویت این شرکت قرار دارد و پس از آن کشورهای همسایه از بازارهای هدف است. در حال حاضرشرکت کبیر پانل دارای استاندارد بین‌المللی ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ است که در آینده بسیار نزدیک سیستم مدیریت آزمایشگاهی بر اساس استاندارد ISO-IEC۱۷۰۲۵ و استاندارد اروپا CE در این شرکت استقرارخواهد یافت. شرکت کبیرپانل علاوه بر آنکه دارای آزمایشگاه‌های پیشرفته، پرسنل متعهد و مجرب و سیستم رضایت‌مندی مشتریان است، از کارآفرینان نمونه سطح استان قم نیز محسوب می‌شود.

خط مشی و اهداف شرکت کبیر پانل بر چه اساسی استوار است؟

خط مشی این شرکت غالبا بر اساس سیستم رضایت‌مندی مشتریان تهیه و تنظیم شده است.

مواد اولیه شرکت از کدام کشور تامین می‌شود؟

شرکت کبیر پانل از بهترین دستگاه‌ها و مواد اولیه به روز اروپایی استفاده می‌کند.

در خصوص طرح‌های توسعه‌ای شرکت توضیح بفرمایید؟

با توجه به استقبال مشتریان از کیفیت تولیدات این شرکت و سهم بری بالای آن از بازار داخل، فاز دوم خود را در شهرک صنعتی شکوهیه و در زمینی بالغ بر حدود پنج هکتار مترمربع در دست احداث دارد.

شرکت کبیر پانل طرح توسعه خود را در قالب ظرفیت تولیدی بالغ بر ۳ برابر سطح تولید فعلی و در یک شیفت کاری در دستور کار خود دارد که پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۳۹۰ فاز دوم این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

با راه‌اندازی طرح توسعه، کدام بازارها بیشتر بازار هدف شما خواهد شد؟

با راه‌اندازی فاز دوم این مجموعه کل کشور و تمامی‌بازارهای اطراف جزو بازار هدف ما قرار خواهد گرفت.

لطفا صحبت پایانی خود را بفرمایید:

اعتلای ایران اسلامی‌، خودکفایی و عدم نیازمندی به محصولات کشورهای خارجی و تامین آن از طریق تولیدات داخل از آرزوهای مجموعه شرکت کبیر پانل و مدیریت آن است.