پنجمین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تعاونی نوردکاران فولادی ایرانیان با حضور رییس سازمان صنایع و معادن استان تهران و نمایندگانی از بانک‌های (توسعه تعاون - ملی - ملت) و جمعی از تولید‌کنندگان محصولات نوردی در روز سه‌شنبه 8 تیر 1389 برگزار شد.

در این مجمع که ریاست هیات‌رییسه آن را مهندس صالح‌آبادی به عهده داشت، گزارش مالی یک ساله شرکت تعاونی توسط حسابرس قانونی قرائت و انتخاب بازرس قانونی نیز در حضور نماینده وزارت تعاون و توسط اعضای تعاونی صورت گرفت. لازم به ذکر است که در مجمع قبلی روزنامه دنیای‌اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی این تعاونی انتخاب شده بود که در این مجمع نیز مورد تایید قرار گرفت.
در این مجمع، مهندس مس فروش، رییس سازمان صنایع و معادن استان تهران عامل اصلی عدم موفقیت تشکل‌ها در کشور را تفرقه دانستند و از انتقاد مفید و سازنده پشتیبانی کرده و خواستار اتحاد و همدلی بین اعضا شدند و در همین رابطه اظهار داشتند: برای اجرایی شدن تصمیمات، اعضای تعاونی باید وحدت خود را حفظ کنند.
ایشان در ادامه از کلیه تولید‌کنندگان مقاطع فولادی خواستند تا از طریق تعاونی اقدام به دریافت شناسه نمایند، تا با اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه‌ها و آزادسازی انرژی بتوانند از تسهیلات ریالی و ارزی دولت به نفع خود استفاده نمایند و در همین راستا سازمان صنایع و معادن استان تهران نیز بتواند از صنعتگران حمایت کند. در انتها از کلیه اعضا و هیات‌مدیره به جهت ایجاد کار و تولید شغل‌های مفید تقدیر و تشکر نموده و خواستار ملاقات‌های بعدی در مراکز تولیدی اعضا شدند.
در این همایش، مهندس فاضل همامی، مدیرعامل تعاونی نوردکاران فولادی ایرانیان گزارشی از ملاقات با وزیر محترم وزارت تعاون، دکتر عباسی در خصوص ایجاد کارگروه اقتصادی جهت تامین مواد اولیه و میلگرد ارزان به مسکن مهر را ارائه دادند.
همامی حرکت قیمت فولاد در بازارهای جهانی را به شکل W توصیف نموده و این روند را یک حرکت افقی همراه با صعود دانست که همواره نقطه اوج و نزول آن از سربار قبلی بالاتر است. ایشان متذکر شدند اگر مسکن مهر راه بیفتد و در پی آن ساخت و ساز صورت گیرد، مشکل تولید‌کنندگان فولادی حل خواهد شد.
وی ادامه داد: ما انتظار کمک‌های مستمر و پیگیری را از دولت و مسوولان داریم. همان گونه که در کشور چین وزارتخانه‌ای برای واحدهای کوچک وجود دارد و از آنها حمایت می‌کند، ما نیز در تعاونی این امکان را به واحد‌های کوچک می‌دهیم تا با هم ادغام شده و در قالب اتحادیه قوی و توانمند درآیند. لذا این تعاونی آمادگی خود را جهت عضوگیری و پذیرش اعضای جدید اعلام می‌نماید.