مرکز خدمات فولاد ایران- کارخانه‌ها در خاور دور خواستار فروش ورق گرم ضخامت ۲ میلیمتر در قیمت ۷۶۰ تا ۷۸۰ دلار هر تن سی اف آر می‌باشند، اما با توجه به احتمال کاهش قیمت‌ها در آینده، هنوز خریدی با این قیمت انجام نشده است. قیمت پیشنهادی ورق گرم ضخامت ۲ میلیمتر صادراتی در تایوان ۷۳۰ تا ۷۵۰ دلار هر تن فوب می‌باشد. با توجه به پایین بودن سطح موجودی در تایوان، کارخانه‌ها قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی خود را پایین نیاورده اند. قیمت پیشنهادی اسلب وارداتی در تایوان در قیمت ۷۰۰ دلار هر تن سی‌اف‌آر ثابت شده است. شایعاتی مبنی بر اینکه برخی از کارخانه‌ها خواستار فروش ورق گرم ضخامت ۸/۱ میلیمتر در قیمت ۷۶۰ دلار هر تن سی اف آر خاور دور می‌باشند نیز در بازار وجود دارد.

قیمت پیشنهادی دلالان ورق گرم ضخامت‌های ۲، ۳/۲ و ۵/۲ میلیمتر چین در تایوان ۷۰۵ تا۷۳۰ دلار هر تن سی اف آر می‌باشد. حجم معاملات پایین است و عرضه محصولات کارخانه‌ها نیز کاهش یافته است. به همین دلیل قیمت واقعی ورق در بازار مشخص نیست.

قیمت ورق گرم ضخامت ۲ میلیمتر در بازار داخلی ویتنام ۷۶۰ تا ۷۹۲ دلار هر تن همراه با ۱۰ درصد مالیات ارزش افزوده است که در مقایسه با قیمت این محصول در بازارهای بین‌المللی قیمت پایینی است. برخی از تجار ویتنام خواستار صادرات مجدد ورق گرم ضخامت ۴ میلیمتر و بالاتر در قیمت ۶۳۰ دلار هر تن فوب و ورق گرم ضخامت ۸/۱ تا ۲ میلیمتر در قیمت ۶۸۰ دلار هر تن فوب می‌باشند، اما با توجه به احتمال کاهش قیمت‌ها در آینده خریدی در این قیمت‌ها در بازار انجام نشده است. خریداران خواستار سفارش ورق با ضخامت‌های پایین در قیمت ۶۵۰ دلار هر تن فوب هستند.