قیمت محصولات پتروشیمی در بازار آسیا طی هفته منتهی به ۲۶/۴/۲۰۱۰ به شرح ذیل بوده که در پی می‌آید: نفتا: قیمت نفتا در بازار آسیا در هفته مورد بررسی به دلیل تداوم افزایش قیمت نفت خام، دارای روند صعودی بوده است. قیمت معاملاتی نفتا در تاریخ ۲۶/۴/۲۰۱۰ حدود ۷۷۵ دلار/تن، سی‌اف‌آر ژاپن، گزارش گردیده است که در مقایسه با هفته قبل رشد داشته است. قیمت پیشنهادی فروشندگان برای تحویل در نیمه اول ماه ژوئن ۲۰۱۰، ۷۸۰ دلار/تن اعلام شده است.

اتیلن: قیمت اتیلن در بازار آسیا در هفته مورد بررسی به سطح ۱۲۶۰ دلار/تن، فوب کره جنوبی رشد داشته است. محدودیت عرضه از سوی برخی از تولیدکنندگان منطقه موجب افزایش قابل توجه قیمت اتیلن در آسیا گردیده است. اضافه می‌نماید قیمت اتیلن در ماه مارس ۲۰۱۰ حدود ۷۰ دلار/تن کاهش یافت، ولیکن در ماه آوریل مجددا رو به افزایش گذاشت و در حدود ۱۲۰ دلار/تن رشد نشان می‌دهد.

پروپیلن: قیمت پروپیلن در بازار آسیا بالغ بر ۱۳۱۰ دلار/تن گزارش گردیده است که نسبت به هفته قبل بالغ بر ۱۰ دلار/تن کاهش نشان می‌دهد. افت شدید قیمت پروپیلن در آمریکا و رسیدن آن به سطح ۸۶۰ دلار/تن که ظرف یک هفته ۱۸ درصد کاهش داشته است، موجب نزول قیمت این محصول در بازار آسیا گردید.