قیمت کک در بازار داخلی روسیه رو به افزایش است. این روز‌ها فولادسازان روس برای خرید یک تن کک تولید داخل باید به طور متوسط ۱۴۰ دلار بپردازند. به نظر تحلیل گران تا ماه‌های آتی تفاوت قیمت کک روسیه با قیمت‌های جهانی به حداقل خواهد رسید. قیمت قراردادها از اواخر مارس ۱۵ درصد افزایش یافته است. فعالان بازار انتظار رشد ۱۰ درصدی را داشتند، ولی قیمت نقدی بالای بازار جهانی بر قیمت‌های داخلی روسیه نیز تاثیر گذاشت.

انتظار می‌رود که برای فصل سوم نیز ۱۵ درصد دیگر قیمت این کالا افزایش یابد. اختلاف میان قیمت داخلی و جهانی حاکی از این پیش‌بینی است. قیمت قراردادهای فصل دوم عرضه‌کنندگان اصلی کک روسیه کمتر از قیمت نقدی در بازار‌های جهانی یعنی ۲۰۰ تا ۲۴۰ دلار هر تن است. انتظار می‌رود در فصل سوم قیمت جهانی بازار نقدی شاخص قیمت قراردادهای روس‌ها شود.

افزایش قیمت کک در بازار روسیه بر ساختار قیمت‌گذاری محصولات فولادی آن نیز تاثیر گذاشته است. در فصل اول بسیاری از فولاد سازان روس قراردادهای خود را از سالانه به فصلی تغییر دادند. در فصل اول قیمت محصولات فولادی ۲۰ درصد بالا رفت و فولاد سازان تلاش نمودند تا قیمت‌ها را ماهانه تغییر دهند، ولی موفق نشدند. آنها برای فصل دوم ۲۰ درصد دیگر قیمت‌ها را بالا بردند.