گروه بورس کالا - میانگین قیمت فلزات در ماه فوریه نسبت به میانگین ماه قبل کاهش داشت که این افت قیمت بین 73 تا 278دلار بود.

در این مدت میانگین تنها نرخ نیکل نسبت به ماه گذشته رشد داشت.
بر اساس این گزارش، در ماه فوریه میانگین قیمت مس در مقایسه با ماه قبل 538 دلار کاهش داشت . از این رو میانگین خرید نقدی مس دراین ماه 6 هزارو 847 دلار و میانگین فروش نقدی این فلز 6 هزارو 848 دلار بود.
آلومینیوم نیز ۱۸۷ دلار نسبت به ماه ژانویه کاهش داشت. بر این اساس خرید نقدی و فروش نقدی این فلز ۲ هزارو ۴۸ دلار به ثبت رسید. آلیاژآلومینیوم نیز ۷۳ دلار نسبت به قبل کاهش داشت . خرید نقدی این فلز یک هزارو ۸۸۵ دلار و فروش نقدی آن یک هزار و ۸۹۲ دلار به ثبت رسید.
سرب نیز در این روز 245 دلار کاهش داشت و فروش نقدی هر تن از آن با نرخ 2 هزارو 123 دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا در هر تن 2 هزارو 121 دلار بود.
میانگین قیمت روی نیز در ماه فوریه ۲۷۸ دلار کاهش یافت و ۲ هزارو ۱۵۶ دلاری شد. میانگین قیمت قلع نیز یک هزارو ۳۵۳ دلار کاهش یافت و بدین ترتیب خرید نقدی آن ۱۶ هزارو ۳۴۶ دلار ثبت شد . میانگین خرید نقدی این فلز ۱۶ هزارو ۳۴۶ دلار بود.
در ماه فوریه تنها میانگین قیمت نیکل 537 دلار کاهش داشت و هر تن از آن با نرخ 18 هزارو 976 دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا در هر تن 18 هزار و 964 دلار بود.
میانگین نرخ بیلت در ماه فوریه دچار نوسان شد
میانگین نرخ بیلت در معاملات ماه فوریه نسبت به آخرین نرخ های ثبت شده در ماه ژانویه با نوساناتی همراه شد.
در این ماه میانگین خرید بیلت مدیترانه با رشد ۱۷ دلار و ۷۳ سنت نسبت به ماه ژانویه روبه‌رو شد و با نرخ ۴۲۷ دلار و ۴۸ سنت ثبت شد. میانگین فروش بیلت مدیترانه نیز در این ماه با رشد ۱۸ دلار و ۸۷ سنت روبه‌رو شد و با نرخ ۴۳۲ دلار به ثبت رسید. میانگین خرید و فروش ۳ ماهه بیلت مدیترانه در ماه فوریه دچار نوسان شد. در این ماه میانگین خرید ۳ ماهه بیلت مدیترانه با رشد ۷ سنت روبه رو شد و با نرخ ۴۳۰ دلار و ۱۳ سنت ثبت شد. میانگین فروش ۳ ماهه بیلت مدیترانه نسبت به ماه ژانویه با کاهش ۸۲ سنت مواجه شد و با نرخ ۴۳۷ دلار و ۹۸ سنت به ثبت رسید. براساس این گزارش، میانگین خرید و فروش بیلت خاور دور در ماه فوریه با رشد ۲ دلار و ۶ سنت روبه‌رو شد و به ترتیب با نرخ ۴۱۹ دلار و ۱۰ سنت و ۴۲۹ دلار و ۱۰ سنت ثبت شد. میانگین خرید و فروش ۳ ماهه بیلت خاور دور نیز در این ماه با کاهش ۵ دلار و ۲۵ سنت مواجه شد.