گروه بورس کالا - روند رو به رشد قیمت فولاد دیروز هم ادامه پیدا کرد و فولادسازان بخش خصوصی اغلب نرخ 7500 ریال را برای کالاهای خود پیشنهاد دادند. بر اساس این گزارش در این روز قیمت شمش نوسان زیادی نداشت؛ اما از آنجا که پیش‌بینی می‌شود عرضه‌های امروز بورس با تقاضای زیادی روبه‌رو شود قیمت مقاطع رشد کرد.

به گزارش دنیای‌اقتصاد، دیروز در بازار آزاد تهران نیز میلگرد بین ۵/۴ تا ۸/۷ درصد افزایش یافت، این در حالی است که در آخرین روز مبادلاتی هفته گذشته آهنگ رشد قیمت‌ها کندتر بود.
بر اساس این گزارش، در این روز میلگرد در سایز‌های مختلف با قیمت 760 تا 770 تومان در هر کیلو مورد مبادله قرار گرفت. در این روز تیرآهن نیز با شدت بیشتری افزایش یافت؛ این در حالی‌است که در روز چهارشنبه نیز قیمت تیرآهن با رشد همراه بود. رشد تیر آهن در این روز بین 5 تا 22 هزار تومان در هر شاخه بود که سایز 22 و 27 بیشترین رشد قیمت را از آن خود کردند.
کارشناسان رشد یکباره قیمت آهن در بازار را سرازیرشدن نقدینگی به این بازار به دلیل کسادی سایر بازارها اعلام کرده و همچنین حذف یارانه‌ها در بخش صنعت را از دیگر عوامل این گرانی عنوان کردند.