گروه بورس کالا - فلزات پایه که ماه گذشته را که نخستین ماه سال جدید میلادی بود با رشد قیمت آغاز کرده بودند، همزمان با آغاز ماه دوم میلادی جهت متفاوتی را در پیش گرفتند و همگی ارزان شدند.

بر اساس این گزارش در روز بیشترین کاهش قیمت را قلع و نیکل به ثبت رساندند.
مس و افت ۱۷۹ دلاری
در معاملات روز یکم فوریه در بورس فلزات لندن قیمت مس 179 دلار کاهش یافته و هر تن از آن با قیمت 6 هزارو 675 دلار به صورت نقدی فروخته شد. خرید نقدی این کالا 6 هزارو 674 دلار و 50 سنت به ثبت رسید. موجودی مس در این روز 543 هزارو 252 تن بود که از این حجم کالا 536 هزارو 100 تن معامله شد .
آلومینیوم ۱۹ دلار کاهش یافت
در معاملات روز مورد بررسی آلومینیوم 19 دلار کاهش یافته و هر تن از آن با قیمت 2 هزار و 46 دلار و 50 سنت به صورت نقدی معامله شد . خرید نقدی این کالا 2 هزار و 46 دلار بود.
آلیاژآلومینیوم ۴۵ دلار ارزان شد و هر تن ازآن با قیمت یک هزارو ۸۸۵ دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این فلز یک هزارو ۸۷۵ دلار بود.
افت 2 رقمی قیمت سرب و روی
در معاملات روز یکم فوریه در بورس فلزات لندن قیمت روی ۳۰ دلار کاهش یافته و هر تن از آن با قیمت ۲ هزار و ۹۲ دلار و ۵۰ سنت معامله شد . خرید نقدی این کالا ۲ هزار و ۹۲ دلار ثبت شد.سرب ۵۴ دلار کاهش یافت و هر تن از آن با قیمت ۲ هزارویک دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز ۲ هزار دلار بود.
قلع و نزول 985 دلاری
در معاملات روز مورد بررسی قیمت قلع ۹۸۵ دلار ارزان شد و هر تن از آن با قیمت ۱۶ هزارو ۶۰ دلار معامله شد . خرید نقدی این فلز ۱۶ هزارو ۵۰ دلار بود.نیکل در این روز ۷۰۵ دلار ارزان شده و هر تن از آن با قیمت ۱۸ هزار و ۲۵ دلار معامله شد . خرید نقدی این فلز ۱۸ هزار دلار بود.