گروه بورس کالا - در معاملات روز 26 ژانویه در بورس فلزات لندن تنها قیمت آلیاژآلومینیوم 5 دلار رشد کرد و دیگر فلزات اساسی با کاهش نرخ مواجه شدند. براین اساس در این روز بیشترین کاهش را مس به ثبت رساند و قیمت قلع نیز ثابت ماند.

افت 103 دلاری مس
در معاملات روز ۲۶ ژانویه در بورس فلزات لندن قیمت مس ۱۰۳ دلار کاهش یافت و هر تن از آن با قیمت ۷ هزار و ۳۰۶ دلار معامله شد. خرید نقدی هر تن از این کالا ۷ هزار و ۳۰۵ دلار بود. موجودی مس در این روز ۵۳۳ هزار و ۵۷۵ تن بود که از این حجم کالا ۵۲۲ هزار و ۲۵ تن معامله شد.
آلومینیوم ارزان شد
در معاملات روز ۲۶ ژانویه در بورس لندن قیمت آلومینیوم ۲۸ دلار کاهش یافت و هر تن از آن با نرخ ۲ هزار و ۱۸۹ دلار و ۵۰ سنت معامله شد. خرید نقدی هر تن از این فلز ۲ هزار و ۱۸۹ دلار شد. آلیاژآلومینیوم ۵ دلار رشد و هر تن از آن با قیمت ۲ هزار دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز یک هزار و ۹۸۰ دلار بود. موجودی آلومینیوم در این روز ۴ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۰۰ تن بود که ۴ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۲۷۵ دلار به ثبت رسید. موجودی آلیاژآلومینیوم نیز ۸۴ هزار و ۶۰۰ تن کالا بود که ۸۳ هزار و ۶۲۰ تن فروخته شد.
کاهش 69 دلاری سرب
قیمت سرب در معاملات روز ۲۶ ژانویه ۶۹ دلار و ۵۰ سنت کاهش یافته و هر تن از آن با نرخ ۲ هزار و ۱۶۵ دلار و ۵۰ سنت معامله شد. خرید نقدی این فلز در هر تن ۲ هزار و ۱۶۵ دلار بود. روی نیز ۱۶ دلار ارزان شده و هر تن از آن با قیمت ۲ هزار و ۳۰۷ دلار و ۵۰ سنت شد. خرید نقدی این فلز ۲ هزار و ۳۰۷ دلار بود.
موجودی سرب در این روز 154 هزار و 50 تن بود که 153 هزار و 50 تن معامله شد. روی نیز 493 هزار و 925 تن موجود بود که 490 هزار و 275 تن از آن فروخته شد.
قلع ثابت ماند
در معاملات روز 26 ژانویه در بورس فلزات لندن قیمت قلع ثابت ماند و هر تن از آن در معاملات نقدی با نرخ 17 هزار و 750 دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا 17 هزار و 740 دلار بود. در این روز نیکل 80 دلار ارزان شد و هر تن از آن با قیمت 18 هزار و 295 دلار به ثبت رسید. خرید نقدی این کالا در هر تن 18 هزار و 290 دلار بود.
موجودی قلع در این روز ۲۷ هزار و ۲۱۰ دلار بود که ۲۶ هزار و ۳۴۵ دلار از آن فروخته شد. در این روز نیکل ۱۶۲ هزار و ۵۸۸ تن موجود بود که ۱۶۱ هزار و ۲۳۲ دلار معامله شد.