مرکز خدمات فولاد ایران- بازار میلگرد و مفتول در شمال غرب اروپا کساد است. با افزایش قیمت قراضه، تولید‌کننده‌های داخلی میلگرد نیز قیمت پیشنهادی خود را بالا برده‌اند. اگرچه با این قیمت‌ها معاملات کمی‌ انجام می‌گیرد و حجم سفارشات نیز پایین است. در حال حاضر، قراضه در فرانسه نایاب شده است. تجار قراضه به قیمت پایین معامله نمی‌کنند و جمع‌آوری قراضه نیز متوقف شده است.

قیمت پیشنهادی کارخانه‌های میلگرد فرانسه حدود ۳۷۰ تا ۳۹۰ یورو هر تن می‌باشد. قیمت‌های پیشنهادی در آلمان نیز در همین حدود ۳۷۰ تا ۳۸۰ یورو هر تن است. در آلمان سفارشات حجم پایین به قیمت ۳۷۰ یورو نیز ثبت شده، ولی قیمت حجم‌های بالا ۲۰ یورو هر تن کمتر است. اخیرا میلگرد آجدار خریدار ندارد، چون قیمت آن افزایش یافته است. بخش‌های مصرف‌کننده میلگرد مثل شرکت‌های ساختمانی با توجه به قیمت‌های پایین طرح‌های خود را برآورد کرده‌‌اند و حال با افزایش قیمت نمی‌توانند مشتریانشان را راضی به پرداخت هزینه اضافه کنند. در حال حاضر قیمت میلگرد در این منطقه ۳۶۰ تا ۳۸۰ یورو است.

قیمت مفتول نیز در این منطقه حدود ۳۵۰ تا ۳۶۰ یورو هر تن تحویل دسامبر بوده، ولی کارخانه‌ها انتظار دارند با افزایش قیمت قراضه قیمت مفتول نیز در ژانویه کمی‌ بیشتر افزایش یابد. در حال حاضر کشور‌های غیرعضو اتحادیه اروپا واردات میلگرد را متوقف کرده‌اند. محموله‌های محدودی از میلگرد لهستان وارد آلمان شده، کارخانه‌های اسپانیایی نیز به فرانسه میلگرد صادر می‌کنند.