گروه بورس کالا- قیمت پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن آمریکا در معاملات دهم دسامبر در معاملات بورس لندن رشد داشت.

در این روز خرید پلی‌پروپیلن آمریکا نسبت به معاملات روز نهم دسامبر 50 دلار افزایش داشت و با نرخ یک هزار و 100 دلار به ثبت رسید. خرید نقدی پلی‌پروپیلن جهانی در این روز با کاهش 5 دلاری مواجه شد که با نرخ یک هزار و 45 دلار به ثبت رسید. خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا در این روز ثابت ماند وبه ترتیب با نرخ یک هزار و 60 و یک هزار و 45 دلار به ثبت رسید.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا نیز در معاملات روز دهم دسامبر نسبت به روز گذشته ۵۰ دلار افزایش داشت و با نرخ یک هزار و ۱۲۰ دلار به ثبت رسید. فروش نقدی پلی‌پروپیلن جهانی نسبت به روز گذشته ۵ دلار کاهش داشت و با نرخ یک هزار و ۶۵ دلار به ثبت رسید. فروش نقدی آسیا و اروپا نیز در این روز ثابت ماند و به ترتیب با نرخ یک هزار و ۸۰ و یک هزار و ۶۵ دلار به ثبت رسید.
خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی در معاملات این روز با افزایش 20 و 15 دلاری نسبت به روز گذشته مواجه شد و به ترتیب با نرخ یک هزار و 110 و یک هزار و 105 دلار به ثبت رسید. خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا و اروپا نیز در این روز ثابت ماند و به ترتیب با نرخ یک هزار و 195 و یک هزار و 105 دلار ثبت شد.
فروش نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی نیز در معاملات دهم دسامبر با افزایش ۲۰ و ۱۵ دلاری روبه‌‌رو شد و به ترتیب با نرخ یک هزار و ۱۳۰ و یک هزار و ۱۲۵ دلار به ثبت رسید. در این روز فروش نقدی پلی‌اتیلن آسیا و اروپا ثابت ماند و به ترتیب با نرخ یک هزار و ۲۱۵ و یک هزار و ۱۲۵ دلار به ثبت رسید.