گروه بورس کالا- قیمت پلی‌پروپیلن در معاملات روز هفتم دسامبر بورس لندن نسبت به هفته قبل رشد داشت.

در این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی نسبت به روز چهارم دسامبر 20 دلار افزایش داشت و با نرخ یک هزار و 30 دلار ثبت شد. خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا در این روز با نرخ یک هزار و 60 دلار و خرید نقدی پلی‌پروپیلن اروپا با نرخ یک هزار و 45 دلار به ثبت رسید.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی در معاملات روز هفتم دسامبر نسبت به هفته قبل، با افزایش ۲۰ دلاری مواجه شد و با نرخ یک هزار و ۵۰ دلار به ثبت رسید. فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا نیز در این روز با نرخ یک هزار و ۸۰ دلار و فروش نقدی پلی‌پروپیلن اروپا با نرخ یک هزار و ۶۵ دلار ثبت شد.
در معاملات این روز خرید و فروش نقدی پلی‌اتیلن نسبت به روز چهارم دسامبر ثابت ماند. خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی با نرخ یک هزار و 70 دلار ثبت شد.خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا با نرخ یک هزار و 175 دلار و خرید نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز با نرخ یک هزار و 5 دلار به ثبت رسید. فروش نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی نیز در معاملات این روز با نرخ یک هزار و 90 دلار ثبت شد. فروش نقدی پلی‌اتیلن آسیا با نرخ یک هزار و 95 دلار و خرید نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز با نرخ یک هزار و 125 دلار به ثبت رسید.