گروه بورس کالا- قیمت پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن در معاملات ماه نوامبر نسبت به ماه گذشته رشد داشت.

در معاملات ماه نوامبر خرید نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی با رشد 55 دلار نسبت به ماه گذشته روبه‌رو شد و با نرخ 964 دلار به ثبت رسید. خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا در این ماه با رشد 23 دلاری نسبت به ماه اکتبر مواجه شد وبا نرخ یک هزار و 21 دلار به ثبت رسید. خرید نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز 1 دلار رشد کرد و با قیمت یک هزار و 30 دلار ثبت شد.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی نیز در معاملات ماه نوامبر با رشد ۵۱ و ۵۲ دلاری نسبت به ماه اکتبر روبه‌رو شد و با نرخ ۹۸۴ دلار به ثبت رسید. فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا ۳۲ دلار رشد داشت و با نرخ یک هزار و ۴۱ دلار ثبت شد. فروش نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز نسبت به ماه گذشته ۱ دلار رشد کرد و با نرخ یک هزار و ۵۰ دلار به ثبت رسید.
خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی در معاملات ماه نوامبر با رشد 47 دلاری نسبت به ماه گذشته روبه‌رو شد و با نرخ 951 دلار به ثبت رسید. خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا 53 دلار رشد کرد و با قیمت یک هزار و 125 دلار ثبت شد و تنها خرید نقدی پلی‌اتیلن اروپا 39 دلار نسبت به ماه اکتبر کاهش داشت و با نرخ یک هزار و 101 دلار به ثبت رسید.
فروش نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی نیز در ماه نوامبر با رشد ۴۰ دلاری نسبت به ماه گذشته روبه‌رو شد و با نرخ ۹۶۸ دلار به ثبت رسید. فروش نقدی پلی‌اتیلن آسیا در این ماه ۵۳ دلار رشد داشت و با نرخ یک هزار و ۱۴۵ دلار ثبت شد. فروش نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز ۳۹ دلار رشد کرد و با نرخ یک هزار و ۱۲۱ دلار به ثبت رسید.
رشد 60 دلاری پلی‌اتیلن آمریکا
قیمت پلی‌اتیلن در معاملات بورس لندن و روز یکم دسامبر رشد داشت، اما قیمت پلی‌پروپیلن در این روز ثابت ماند.
در معاملات این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی نسبت به روز گذشته ثابت ماند و با نرخ 990 دلار ثبت شد. خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا نسبت به روز سی‌ام نوامبر ثابت ماند و با نرخ یک هزار و 50 دلار ثبت شد. خرید نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز با نرخ یک هزار و 45 دلار به ثبت رسید. فروش نقدی آمریکا و جهانی نیز در معاملات یکم دسامبر نسبت به روز گذشته ثابت ماند و با نرخ یک هزار و 10 دلار به ثبت رسید. فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا نیز با نرخ یک هزار و 70 دلار ثبت شد. فروش نقدی پلی‌پروپیلن اروپا با نرخ یک هزار و 65 دلار در این روز ثبت شد.
خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی در معاملات این روز ۶۰ دلار رشد کرد و با نرخ یک هزار و ۵۰ دلار به ثبت رسید و تنها خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا و اروپا نسبت به روز گذشته ثابت ماند و به‌ترتیب با نرخ یک هزار و ۱۶۵ و یک هزار و ۱۰۵ دلار به ثبت رسید. فروش نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی نیز در این روز با افزایش ۶۰ دلاری روبه‌رو شد و با نرخ یک هزار و ۷۰ دلار ثبت شد و تنها فروش نقدی پلی‌اتیلن آسیا و اروپا نسبت به روز گذشته ثابت ماند و به‌ترتیب با نرخ یک هزار و ۱۶۵ و یک هزار و ۱۰۵ دلار به ثبت رسید.