کاهش قیمت 4 فلز در بورس فلزات لندن
گروه بورس کالا - در معاملات روز بیست و نهم اکتبر در بورس فلزات لندن قیمت یک فلز ثابت ماند، ۲ فلز رشد کرد و ۴ فلز با کاهش قیمت مواجه شد. بر این اساس در این روز بیشترین رشد را قلع و بیشترین افت را نیکل به ثبت رساند.

کاهش 50‌دلاری قیمت مس
در معاملات روز بیست و نهم اکتبر در بورس فلزات لندن قیمت مس ۵۰‌دلار افت کرد و هر تن از آن با نرخ ۲‌هزار و ۴۲۴‌دلار و ۵۰ سنت به صورت نقدی معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن ۶هزار و ۴۲۴‌دلار بود.
در این روز در انبارهای بورس فلزات لندن 371‌هزار و 400 تن مس موجود بود که از این حجم کالا 366‌هزار و 475 تن از آن معامله شد.
کاهش آلومینیوم، تثبیت آلیاژ آلومینیوم
در معاملات روز بیست و نهم اکتبر در بورس فلزات لندن قیمت آلومینیوم 28‌دلار کاهش یافت، اما نرخ آلیاژ آلومینیوم ثابت ماند. بر اساس این گزارش در این روز هر تن آلومینیوم با نرخ یک هزار و 900‌دلار نقدی فروش رفت. خرید نقدی این کالا نیز در هر تن یک هزار و 899‌دلار بود. آلیاژ آلومینیوم در هر تن یک هزار و 705‌دلار فروش نقدی و یک هزار و 715‌دلار خرید نقدی آن ثبت شد.
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز ۴‌میلیون و ۵۶۴‌هزار و ۵۷۵ تن آلومینیوم موجود بود که ۴‌میلیون و ۴۳۷‌هزار و ۵۰۰تن از آن معامله شد. آلیاژ آلومینیوم نیز ۸۳‌هزار و ۹۲۰ تن موجود بود که ۸۲‌هزار و ۴۰ تن معامله شد.
سرب رشد کرد، روی کاهش یافت
در معاملات روز بیست و نهم سپتامبر در بورس فلزات لندن قیمت سرب ۵۴‌دلار افزایش یافت و نرخ روی ۳۴‌دلار‌ دلار افت کرد. بر این اساس خرید نقدی هر تن سرب با قیمت ۲‌هزار و ۲۹۷‌دلار و فروش نقدی هر تن از آن با قیمت ۲‌هزار و ۲۹۵‌دلار به ثبت رسید.
در این روز هر تن روی با قیمت 2‌هزار و 207‌دلار نقدی فروش رفت و خرید نقدی آن نیز با قیمت 2‌هزار و 206‌دلار به ثبت رسید.
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز سرب ۱۲۹‌هزار و ۶۷۵ تن موجود بود که ۱۲۸‌هزار و ۸۷۵ تن از آن معامله شد. روی نیز ۴۲۷‌هزار و ۶۵۰ تن موجود بود که از این حجم کالا ۴۱۷‌هزار و ۳۵۰ تن از آن معامله شد.
حرکت مخالف قلع و نیکل
در معاملات روز بیست و نهم اکتبر در بورس فلزات لندن قیمت قلع ۳۰۵‌دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت ۱۵‌هزار و ۴۰۰‌دلار به صورت نقدی معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن ۱۵‌هزار و ۳۰۰‌دلار به ثبت رسید.
نیکل نیز در هر تن 18‌هزار و 460‌دلار نقدی فروش رفت. خرید نقدی هر تن از این کالا 18‌هزار و 455‌دلار ثبت شد. در این روز در انبارهای بورس فلزات لندن مجموعا 129‌هزار و 675 تن قلع موجود بود که از این حجم کالا 128‌هزار و 875 تن از آن فروش رفت.