گروه بورس کالا- قیمت پلی‌اتیلن آسیا و پلی‌پروپیلن آمریکا بار دیگر در معاملات 29 اکتبر نسبت به روز گذشته رشد کرد. در این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی با رشد 55‌دلاری مواجه شد و با نرخ 935‌دلار معامله شد و تنها خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

در این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا با نرخ یک‌هزار و ۱۰‌دلار و خرید نقدی پلی‌پروپیلن اروپا با نرخ یک‌هزار و ۳۵‌دلار معامله شد. فروش نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی نیز در این روز ۴۵‌دلار رشد کرد و با نرخ ۹۹۵‌دلار معامله شد و تنها فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت. خرید و فروش ماه نوامبر پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی در معاملات ۲۹ اکتبر به ترتیب ۶۰ و ۵۰‌دلار رشد داشت و با نرخ ۹۴۰ و ۹۶۰‌دلار معامله شد و تنها خرید و فروش ماه نوامبر پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا در این روز ثابت ماند.
در معاملات این روز خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا با رشد 15‌دلاری نسبت به روز 28 اکتبر روبه‌رو شد و با نرخ یک‌هزار و 100‌دلار معامله شد و تنها خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا، اروپا و جهانی نسبت به روز گذشته ثابت ماند. فروش نقدی پلی‌اتیلن آسیا نیز در این روز با رشد 15‌دلاری مواجه شد و با نرخ یک‌هزار و 120‌دلار معامله شد و تنها فروش نقدی پلی‌اتیلن آمریکا، اروپا و جهانی ثابت ماند. خرید و فروش ماه نوامبر پلی‌اتیلن آسیا نیز در معاملات این روز 15‌دلار رشد کرد و به ترتیب با نرخ یک‌هزار و 110 و یک‌هزار و 120‌دلار معامله شد و تنها خرید و فروش ماه نوامبر پلی‌اتیلن آمریکا، اروپا و جهانی در این روز ثابت ماند.