گروه بورس کالا- قیمت پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن آسیا در معاملات 27 اکتبر نسبت به روز گذشته رشد داشت.

در این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا نسبت به معاملات روز 26 اکتبر 15‌دلار رشد کرد و با نرخ یک‌هزار و 10‌دلار معامله شد. خرید نقدی پلی‌پروپیلن آمریکا و جهانی نسبت به روز گذشته با نرخ ثابت 880‌دلار معامله شد. خرید نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز در این روز نسبت به معاملات 26 اکتبر روند ثابتی داشت و با نرخ یک‌هزار و 35‌دلار معامله شد.
در معاملات ۲۷ اکتبر، فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا با رشد ۲۵‌دلاری مواجه شد و با نرخ یک‌هزار و ۳۰‌دلار معامله شد. فروش نقدی پلی‌پروپیلن جهانی، آمریکا و اروپا نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
خرید ماه نوامبر پلی‌پروپیلن آسیا نیز در این روز نسبت به روز گذشته 15‌دلار رشد کرد و به نرخ یک‌هزار و 10‌دلار رسید. خرید ماه نوامبر پلی‌پروپیلن آمریکا، جهانی و اروپا نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
در معاملات این روز خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا نسبت به روز گذشته با رشد ۱۰‌دلاری روبه‌رو شد و به نرخ یک‌هزار و ۸۵‌دلار رسید. خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا و جهانی نسبت به روز گذشته ثابت ماند و با نرخ ثابت ۸۹۰‌دلار معامله شد. خرید نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز در این روز با نرخ ثابت یک‌هزار و ۱۴۰‌دلار معامله شد. فروش نقدی پلی‌اتیلن آسیا نسبت به روز گذشته ۱۰‌دلار رشد کرد و با نرخ یک‌هزار و ۱۰۵‌دلار معامله شد. فروش نقدی پلی‌اتیلن آمریکا، اروپا و جهانی نسبت به معاملات ۲۶ اکتبر روند ثابتی داشت.
خرید ماه نوامبر پلی‌اتیلن آسیا نسبت به روز گذشته 20‌دلار افزایش داشت و با نرخ یک‌هزار و 85‌دلار معامله شد. خرید ماه نوامبر آمریکا، اروپا و جهانی نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت و تغییرنکرد.