رشد 100‌دلاری قیمت مس
گروه بورس کالا - در نخستین روز از معاملات بورس فلزات لندن قیمت قلع و آلیاژ آلومینیوم کاهش یافت، اما نرخ دیگر فلزات با رشد مواجه شد. بر اساس این گزارش در این روز بیشترین رشد را نیکل و مس به ثبت رساندند.

مس، 6‌هزار و 260‌دلار
در معاملات روز نوزدهم اکتبر در بورس فلزات لندن قیمت مس با ۱۰۰‌دلار رشد در هر تن با نرخ ۶‌هزار و ۲۶۰‌دلار نقدی فروش رفت. خرید نقدی هر تن از این فلز با رقم ۶‌هزار و ۲۵۹‌دلار به ثبت رسید.
آلومینیوم رشد کرد، آلیاژ آلومینیوم کاهش یافت
در معاملات روز مورد بررسی قیمت آلومینیوم با ۵‌دلار رشد در هر تن با رقم یک هزار و ۸۷۰ دلار نقدی فروش رفت. خرید نقدی هر تن از این فلز با رقم یک هزار و ۸۷۰‌دلار ثبت شد. آلیاژ آلومینیوم اما ۳۰‌دلار کاهش یافت. بر این اساس فروش نقدی هر تن از این کالا با رقم یک هزار و ۶۶۱‌دلار و هر تن خرید نقدی این کالا با قیمت یک هزار و ۶۶۰‌دلار ثبت شد.
رشد دو رقمی سرب و روی
در معاملات روز نوزدهم اکتبر در بورس فلزات لندن قیمت سرب ۱۰‌دلار و نرخ روی ۲۵‌دلار رشد کرد. در نتیجه هر تن سرب با قیمت دو هزار و ۱۹۱‌دلار نقدی فروش رفت. خرید نقدی هر تن از این کالا با رقم دو هزار و ۱۹۰‌دلار انجام شد. در این روز هر تن روی نیز با نرخ دو هزار و ۳۴ دلار و ۵۰ سنت نقدی فروش رفت و خرید نقدی آن نیز دو ‌هزار و ۳۴‌دلار به ثبت رسید.
حرکت مخالف قلع و نیکل
در معاملات بورس فلزات لندن قیمت قلع ۱۶۵‌دلار کاهش یافت، اما نیکل ۱۸۵‌دلار رشد کرد. بر این اساس هر تن قلع با نرخ ۱۴‌هزار و ۷۶۰‌دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن ۱۴‌هزار و ۷۵۵‌دلار به ثبت رسید. در این روز همچنین نیکل با قیمت ۱۸‌هزار و ۸۳۰‌دلار نقدی فروش رفت. خرید نقدی این کالا با قیمت ۱۸‌هزار و ۸۲۵‌دلار انجام شد.