گروه بورس کالا- قیمت پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن در معاملات روز اول اکتبر نسبت به روز گذشته کاهش چشمگیری داشت.

در این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن شمال آمریکا با کاهش 20‌دلاری مواجه شد و به نرخ یکهزار‌دلار رسید، همچنین خرید نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز 50‌دلار نسبت به روز گذشته کاهش یافت و به نرخ یکهزار و 25‌دلار رسید و تنها خرید نقدی پلی‌پروپیلن آسیا و جهانی با نرخ نهصد و 95‌دلار معامله شد.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن شمال آمریکا نیز با کاهش ۲۰‌دلاری مواجه شد و به نرخ یکهزار و ۲۰‌دلار رسید.فروش نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نسبت به روز گذشته ۵۰‌دلار کاهش داشت و با نرخ یکهزار و ۴۵‌دلار معامله شد و تنها فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا و جهانی در معاملات اول اکتبر نسبت به روز گذشته با نرخ ثابت یکهزار و ۵‌دلار معامله شد.
قیمت پلی‌اتیلن آسیا ثابت ماند
در این روز همچنین خرید نقدی پلی‌اتیلن آمریکا نسبت به روز گذشته با کاهش ۳۰‌دلاری مواجه شد و به نرخ نهصد و ۷۰‌دلار رسید. خرید نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز ۲۰‌دلار کاهش داشت و به نرخ یک‌هزار و ۱۵۵‌دلار رسید، همچنین خرید نقدی پلی‌اتیلن جهانی کاهش ۷۰‌دلاری را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و با نرخ نهصد و ۷۰‌دلار معامله شد و تنها خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا نسبت به روز گذشته با نرخ ثابت یکهزار و ۹۰‌دلار معامله شد.
فروش نقدی پلی‌اتیلن آمریکا نسبت به روز گذشته با کاهش 30‌دلاری مواجه شد و به نرخ یکهزار و 10‌دلار رسید. فروش نقدی پلی‌اتیلن اروپا نیز 20‌دلار کاهش داشت و به نرخ یک‌هزار و 175‌دلار رسید.
فروش نقدی پلی‌اتیلن جهانی نیز ۴۰‌دلار کاهش داشت و با نرخ یکهزار و ۱۰‌دلار معامله شد و تنها فروش نقدی پلی‌اتیلن آسیا با نرخ روز گذشته معامله شد و ثابت ماند.