گروه بورس کالا- قیمت پلی پروپیلن و پلی اتیلن اروپا در معاملات روز 28 سپتامبر نسبت به هفته گذشته با کاهش مواجه شد.

در این روز خرید نقدی پلی پروپیلن اروپا نسبت به هفته گذشته 20 دلار کاهش داشت و به نرخ یک هزار و 75 دلار رسید و تنها خرید نقدی پلی پروپیلن آسیا، جهانی و آمریکا نسبت به هفته گذشته ثابت ماند و تغییری نکرد. در این روز خرید نقدی پلی پروپیلن آسیا و جهانی به نرخ نهصد و 95 دلار رسید، همچنین خرید پلی پروپیلن آمریکا به نرخ یک هزار و 50 دلار رسید.
فروش نقدی پلی پروپیلن اروپا در معاملات روز ۲۸ سپتامبر نسبت به هفته گذشته با کاهش ۲۰ دلاری مواجه شد و به نرخ هزار و ۹۵ دلار رسید و تنها فروش نقدی پلی پروپیلن آسیا، جهانی و آمریکا نسبت به هفته گذشته ثابت ماند.
پلی اتیلن آسیا با نرخ یک هزار و 90 دلار معامله شد
در معاملات این روز خرید نقدی پلی اتیلن اروپا ۲۰ دلار نسبت به هفته گذشته کاهش داشت و به نرخ هزار و ۱۷۵ دلار رسید و تنها پلی اتیلن آسیا، آمریکا و جهانی نسبت به هفته گذشته ثابت ماند. در این روز خرید نقدی پلی اتیلن آمریکا و جهانی به نرخ یک هزار و ۴۰ دلار رسید و همچنین خرید نقدیل پلی اتیلن آسیا نیز با نرخ یک هزار و ۹۰ دلار ثابت ماند.
فروش نقدی پلی اتیلن اروپا نیز نسبت به هفته گذشته 20 دلار کاهش داشت و با نرخ یک هزار و 195 دلار معامله شد و تنها فروش نقدی پلی اتیلن آسیا، جهانی و آمریکا نسبت به هفته گذشته ثابت ماند و تغییری نکرد. در این روز فروش نقدی پلی اتیلن آمریکا و جهانی با نرخ یک هزار و 50 دلار ثابت ماند و فروش نقدی پلی اتیلن آسیا نیز با نرخ یک هزار و 110 دلار تغییری نکرد.