گروه بورس کالا- نرخ تمامی فلزات رنگین در معاملات روز بیست و چهارم سپتامبر در بورس لندن کاهش یافت. بر اساس این گزارش در این روز فقط نرخ آلیاژ آلومینیوم افزایشی بود. بیشترین افت را نیز در این معاملات نیکل به ثبت رساند.

افت 22 دلاری قیمت مس
در معاملات روز بیست و چهارم سپتامبر در بورس فلزات لندن قیمت مس با ۲۲ دلار افت در هر تن ۶‌هزار و ۸۹ دلارو ۵۰ سنت فروش رفت. خرید نقدی این فلز ۶‌هزارو ۸۹ دلار بود.
در روز مورد بررسی پایین ترین قیمت ثبت شده برای مس 5‌هزارو 985 دلار بود که برای خرید 27 ماهه آن اعلام شد.
در این روز در انبارهای بورس فلزات لندن مجموعا ۳۳۱‌هزارو ۹۵۰ تن مس موجود بود که از این حجم کالا ۳۲۴‌هزارو ۸۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت.
آلومینیوم 13 دلار کاهش یافت
در معاملات روز مورد بررسی آلومینیوم با ۱۳ دلار افت قیمت در هر تن یک‌هزارو ۸۳۵ دلارو ۵۰ سنت فروش رفت.
بر اساس این گزارش، در این روز خرید نقدی آلومینیوم با نرخ یک‌هزار و 835 دلار به ثبت رسید. در این روز در میان فلزات اساسی تنها قیمت آلیاژآلومینیوم رشد کرد که این افزایش قیمت 34 دلار بود؛ در نتیجه هر تن از این فلز با قیمت یک‌هزار و695 دلار فروخته شد. خرید نقدی این فلز یک‌هزار و 685 دلار ثبت شد.
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز ۴ میلیون و ۶۰۳‌هزارو ۲۵۰ تن آلومینیوم موجود بود که ۴ میلیون و ۴۹۴‌هزارو ۳۰۰ تن معامله شد.
در این روز همچنین آلیاژآلومینیوم 86‌هزارو 780 تن موجودی داشت که 85‌هزارو 180 تن از آن فروش رفت.
روی و تنها ۳ دلار کاهش
در معاملات روز بیست و چهارم سپتامبر در بورس فلزات لندن قیمت روی 3 دلار افت کرد؛ در نتیجه هر تن از این کالا با قیمت یک‌هزار و 889 دلار و 50 سنت معامله شد. خرید نقدی هر تن از این کالا با قیمت یک‌هزارو 889 دلار انجام شد. در این روز قیمت سرب 13 دلار افت کرد و هر تن از آن با قیمت 2‌هزارو 200 دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا 2‌هزارو 198 دلار به ثبت رسید.
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز ۴۳۶‌هزارو ۵۲۵ تن روی موجود بود که ۴۲۶‌هزارو ۷۵ تن از آن معامله شد.
در این روز همچنین سرب با 125‌هزارو 350 تن موجودی داشت که 124‌هزارو 100 تن از آن فروش رفت.
قلع ۵۰ دلار ارزان شد
در معاملات روز بیست‌وچهارم سپتامبر در بورس فلزات لندن قیمت نیکل 55 دلار کاهش یافت؛ در نتیجه هر تن از آن با قیمت 17‌هزارو 650 دلار فروش رفت. خرید نقدی هر تن از این کالا 17‌هزارو 600 دلار ثبت شد.
در این روز قلع با ۵۰ دلار افت نرخ با قیمت ۱۵‌هزارو ۱۵۰ دلار معامله شد. خریدنقدی هر تن از این کالا ۱۴‌هزارو ۱۴۵ دلار انجام شد.
در این روز در انبارهای بورس فلزات لندن 117‌هزارو 474 تن نیکل موجود بود که 116‌هزارو 316 تن معامله شد. در این روز همچنین 23‌هزارو 245 تن قلع موجود بود که 23‌هزارو 5 تن معامله شد.