گروه بورس کالا- قیمت پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا در معاملات 17آگوست بورس لندن کاهش داشت، اما قیمت پلی اتیلن نسبت به معاملات 14‌آگوست روند ثابتی را تجربه کرد.

خرید نقدی پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا در معاملات 17‌آگوست نسبت به هفته گذشته 20‌دلار کاهش داشت و به نرخ 1000‌دلار رسید و تنها پلی پروپیلن آسیا و اروپا روند ثابتی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد. خرید نقدی پلی اتیلن نیز روند ثابتی داشت و تغییر نکرد. فروش نقدی پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا 20‌دلار نسبت به معاملات 14 آگوست کاهش یافت و به نرخ 1020‌دلار رسید و تنها فروش نقدی پلی پروپیلن آسیا و اروپا نسبت به هفته گذشته ثابت ماند. فروش نقدی پلی اتیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا نیز روند ثابتی داشت. خرید ماه سپتامبر پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا 20‌دلار نسبت به هفته گذشته کاهش داشت و به نرخ 1000‌دلار رسید و تنها
پلی پروپیلن آسیا و اروپا ثابت ماند.همچنین خرید ماه سپتامبر پلی اتیلن در معاملات ۱۷‌آگوست نسبت به هفته گذشته ثابت ماند. فروش ماه سپتامبر پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نیز نسبت به معاملات ۱۴ آگوست ۲۰‌دلار کاهش داشت و به نرخ ۱۰۲۰‌دلار رسید. فروش ماه سپتامبرپلی اتیلن نسبت به هفته گذشته روند ثابتی داشت.