گروه بورس کالا - در معاملات روز یازدهم آگوست در بورس فلزات لندن قیمت‌ها روند نزولی گرفت.در این روز نوسان قیمت فلزات 35 تا 300‌دلار بود.

مس و افت 61‌دلاری
در معاملات روز یازدهم آگوست در لندن قیمت مس با ۶۱‌دلار افت قیمت‌، با نرخ ۶‌هزار و ۱۳۶‌دلار فروش رفت. خرید نقدی این فلز در دومین روز از هفته جاری میلادی ۶‌هزار و ۱۳۵‌دلار به ثبت رسید.در انبارهای بورس فلزات لندن ۲۹۱‌هزارو ۱۷۵‌تن مس موجود بود که از این حجم کالا ۲۸۳‌هزارو ۵۰۰ تن فروش رفت‌.


آلومینیوم و افت 44‌دلاری
در معاملات روز یازدهم آگوست قیمت آلومینیوم ۴۴‌دلار و نرخ آلیاژآلومینیوم ۴۵‌دلار افت کرد.
براین اساس، هر تن آلومینیوم یک‌هزار و 954‌دلار و هر تن آلیاژ آلومینیوم 45‌دلار افت کرد‌. خرید نقدی آلومینیوم در این روز یک‌هزار و 953‌دلار و خرید نقدی آلیاژآلومینیوم یک‌هزار و 740‌دلار به ثبت رسید.در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز، 4 میلیون و 566‌هزارو 250‌تن آلومینیوم موجود بود که 4میلیون و 417‌هزارو 700‌تن آن معامله شد‌.
آلیاژآلومینیوم نیز ۸۷‌هزارو ۹۸۰‌تن در انبارها موجود بود که در این روز ۸۷‌هزارو ۲۸۰‌تن آن معامله شد.


سرب و روی هم در سراشیبی
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز سرب ۶۶‌دلار و روی ۳۵‌دلار افت کرد‌. بر این اساس، در این روز هر تن سرب با قیمت ۶‌هزارو ۲۳۶‌دلار و هر تن روی با نرخ یک‌هزارو ۸۳۷‌دلار معامله شد‌.
در این روز همچنین خرید نقدی هر تن سرب یک‌هزارو 824‌دلار و خرید نقدی هر تن روی یک‌هزارو 836‌دلار به ثبت رسید.
در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز ۱۱۴‌هزارو ۱۷۵‌تن سرب موجود بود که از این حجم کالا ۱۱۳‌هزارو ۷۷۵‌تن معامله شد‌. در این روز همچنین روی ۴۳۲‌هزار تن در انبارها موجود بود که ۴۲۶‌هزارو ۴۷۵‌تن از آن معامله شد‌.


نیکل و افت 300‌دلار
در معاملات روز یازدهم آگوست در بورس فلزات لندن هر تن نیکل با ۳۰۰‌دلار افت همراه شد. در نتیجه هر تن از این کالا با قیمت ۲۰‌هزارو ۱۷۵‌دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز در این روز ۲۰‌هزارو ۱۷۰‌دلار بود.
در این روز در انبارهای بورس لندن مجموعا 106‌هزارو 902 تن نیکل موجود بود که 105‌هزارو 366‌تن از آن معامله شد.
در این روز همچنین قلع ۲۶۵‌دلار کاهش داشت و با قیمت ۱۴‌هزارو ۹۷۵‌دلار فروش رفت‌. خرید نقدی این کالا در این روز ۱۴‌هزارو ۹۵۰ تن بود.
در انبارهای بورس فلزات لندن دراین روز مجموعا 19‌هزار تن قلع موجود بود که از این حجم کالا 18‌هزارو 145تن آن فروش رفت.