گروه بورس کالا - قیمت پلی‌پروپیلن در معاملات 11 آگوست لندن نسبت به روز گذشته رشد چشمگیری داشت و تنها پلی‌پروپیلن آسیا ثابت ماند. قیمت پلی اتیلن آسیا و اروپا نیز در معاملات این روز رشد کرد.

در این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به روزگذشته 40‌دلار رشد کرد و به نرخ 1020‌دلار رسید، پلی‌پروپیلن اروپا نیز 45‌دلار افزایش داشت و به نرخ 1065‌دلار رسید و تنها پلی‌پروپیلن آسیا ثابت ماند.
خرید نقدی پلی اتیلن آسیا در معاملات ۱۱ آگوست نسبت به روز گذشته ۲۰‌دلار رشد کرد و به نرخ ۱۱۹۵‌دلار رسید، خرید نقدی پلی اتیلن اروپا نیز ۱۰‌دلار رشد کرد و به نرخ ۱۱۷۵‌دلار رسید. خرید نقدی پلی اتیلن جهانی و شمال آمریکا در این روز ثابت ماند.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن جهانی نسبت به روز گذشته 40‌دلار رشد کرد و به نرخ 1040‌دلار رسید، همچنین فروش نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز 45‌دلار رشد کرد و به نرخ 1085‌دلار رسید. فروش نقدی پلی‌پروپیلن شمال آمریکا با رشد 50 دلاری مواجه شد و به نرخ 1040‌دلار رسید و تنها فروش نقدی پلی‌پروپیلن آسیا نسبت به معاملات 10 آگوست تغییرنکرد و ثابت ماند. فروش نقدی پلی اتیلن جهانی و شمال آمریکا در معاملات 11 آگوست نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت و تنها فروش نقدی پلی اتیلن آسیا و اروپا به ترتیب 25 و 10‌دلار رشد کرد.
خرید ماه آگوست پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به روز گذشته ۴۰‌دلار رشد کرد و به نرخ ۱۰۲۰‌دلار رسید. خرید ماه آگوست اروپا نیز ۴۵‌دلار رشد داشت و به نرخ ۱۰۶۵‌دلار رسید و تنها خرید ماه آگوست آسیا روند ثابتی را تجربه کرد. خرید ماه آگوست پلی اتیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت و خرید ماه آگوست پلی اتیلن آسیا ۲۵‌دلار رشد کرد و به نرخ ۱۱۹۵‌دلار رسید. خرید ماه آگوست پلی اتیلن اروپا نیز ۱۰‌دلار رشد داشت و به نرخ ۱۱۷۵‌دلار رسید.
فروش ماه آگوست پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نسبت به روز گذشته 40‌دلار افزایش داشت و به نرخ 1040‌دلار رسید. فروش ماه آگوست پلی‌پروپیلن اروپا با افزایش 45 دلاری مواجه شد و به نرخ 1085‌دلار رسید و تنها فروش ماه آگوست پلی‌پروپیلن آسیا روند ثابتی داشت. فروش ماه آگوست پلی اتیلن آسیا نسبت به روز گذشته 25‌دلار رشد کرد و به نرخ 1225‌دلار رسید.