گروه بورس کالا- قیمت پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا در معاملات 10آگوست لندن نسبت به هفته گذشته رشد کرد. در این روز خرید نقدی پروپیلن آسیا و اروپا نسبت به روز 7‌آگوست روند ثابتی داشت و تنها پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا 50‌دلار افزایش قیمت داشت. همچنین خرید نقدی پلی‌اتیلن در معاملات 10 آگوست نسبت به هفته گذشته تغییری نداشت.

فروش نقدی پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نیز نسبت به ۷‌آگوست ۵۰‌دلار رشد کرد و پلی پروپیلن آسیا و اروپا ثابت ماند. فروش نقدی پلی اتیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا در معاملات ۱۰‌آگوست نسبت به هفته گذشته روند ثابتی داشت. خرید ماه آگوست پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا نیز ۵۰‌دلار نسبت به هفته گذشته رشد کرد و تنها خرید ماه آگوست پلی پروپیلن آسیا و اروپا ثابت ماند. خرید ماه آگوست پلی‌اتیلن در معاملات ۱۰ آگوست نیز نسبت به هفته گذشته ثابت بود و تغییری نکرد.
فروش ماه آگوست پلی پروپیلن آسیا و اروپا نسبت به معاملات 7 آگوست ثابت ماند و تنها پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا با رشد 50‌دلاری مواجه شد. فروش ماه آگوست پلی‌اتیلن جهانی، آسیا، اروپا و شمال آمریکا نیز نسبت به هفته گذشته روند ثابتی داشت. خرید ماه سپتامبر پلی پروپیلن جهانی و شمال آمریکا در معاملات 10 آگوست نسبت به هفته گذشته 50‌دلار افزایش قیمت داشت و تنها پلی پروپیلن آسیا و اروپا ثابت ماند.