گروه بورس کالا - در معاملات روز ۲۰ جولای در بورس فلزات لندن، قیمت فلزات با رشد قابل توجهی روبه‌رو شد. در این روز نوسان قیمت‌ها ۴۲ تا ۵۸۰‌دلار بود. در این روز اکثر فلزات با رشد‌های ۳ رقمی همراه بودند.

مس به ۵‌هزارو ۴۰۰‌دلار رسید

به واسطه رشد قیمت فلزات در معاملات بورس لندن، مس با ۱۷۰‌دلار افزایش، هر تن از آن با قیمت ۵‌هزارو ۴۰۰‌دلار معامله شد. بر این اساس، هر تن از این کالا با قیمت ۵‌هزارو ۳۹۵‌دلار خریداری شد. در این روز بالاترین قیمت ثبت شده برای این کالا ۵‌هزارو ۴۲۰ ‌دلار بود که در معاملات خرید ۳ ماهه به ثبت رسید. در انبارهای بورس فلزات لندن در این روز ۲۲۶۵‌هزارو ۹۵۰ تن مس موجود بود که ۲۵۶‌هزارو ۵۰ تن از آن معامله شد.

آلومینیوم و رشد ۴۲‌دلاری

در معاملات روز ۲۰ جولای در بازار‌های جهانی، قیمت آلومینیوم ۴۲‌دلار و آلیاژ آلومینیوم ۵۹‌دلار رشد کرد. بر این اساس خرید نقدی هر تن آلومینیوم یک‌هزار و ۷۱۳‌دلار و ۵۰ سنت و فروش نقدی آن یک‌هزار و ۷۲۳‌دلار به ثبت رسید.

در این روز در بورس فلزات لندن قیمت خرید نقدی آلیاژ آلومینیوم یک‌هزار و ۵۳۰‌دلار و هر تن فروش نقدی این کالا یک‌هزار و ۵۴۰‌دلار بود. در انبارهای بورس فلزات لندن در روز ۲۰ جولای، ۴میلیون و ۵۲۰‌هزارو ۱۷۵ تن آلومینیوم موجود بود که ۴میلیون و ۳۵۲‌هزارو ۶۲۵ تن از آن معامله شد. در این روز آلیاژ آلومینیوم ۸۸‌هزارو ۳۸۰ تن موجود بود که ۸۷‌هزارو ۳۸۰ تن از آن معامله شد.

روی، مرز یک‌هزار و ۶۰۰‌دلار را رد کرد

در معاملات روز ۲۰ جولای در بورس فلزات لندن فلز روی با ۱۲۳‌دلار رشد، یک‌هزارو ۶۴۳‌دلار فروش رفت. خرید نقدی این کالا در این روز یک‌هزارو ۶۴۲‌دلار بود.

در معاملات روز مذکور همچنین سرب با ۹۵‌دلار رشد قیمت هر تن از آن با قیمت یک‌هزار و ۶۹۹‌دلار فروش رفت. خرید نقدی این کالا یک‌هزارو ۶۹۸‌دلار بود. در معاملات روز ۲۰ جولای در انبارهای بورس فلزات لندن سرب ۹۴‌هزارو ۹۰۰ تن موجود بود که ۹۳‌هزارو ۴۲۵ تن از آن معامله شد. در این‌ روز همچنین روی در انبارها ۳۵۲‌هزارو ۶۰۰ تن موجود بود که از این حجم کالا ۳۴۶‌هزارو ۷۲۵ تن معامله شد.

نیکل و قلع

در معاملات روز ۲۰ جولای در بورس فلزات لندن قیمت نیکل ۴۹۵‌دلار و قیمت قلع ۵۸۰‌دلار افزایش یافت. بر این اساس هر تن نیکل ۱۶‌هزارو ۳۵۰‌دلار و هر تن قلع ۱۳‌هزارو ۷۵۵‌دلار خرید شد. نیکل در این روز ۱۶‌هزارو ۳۷۵‌دلار و هر تن قلع ۱۳‌هزارو ۷۵۵ دلار فروش رفت. در انبارهای بورس فلزات لندن نیکل ۱۰۸‌هزارو ۲۶۴‌تن موجود بود که ۱۰۵‌هزار و ۱۸۶‌تن فروش رفت. در این روز قلع در انبارها ۱۸‌هزارو ۱۱۰‌تن بود که ۱۷‌هزار و ۳۱۰ تن از آن معامله شد.