گروه بورس کالا- در معاملات روز 20جولای به‌رغم کاهش قیمت جهانی نفت که به زیر 64‌دلار برگشت، قیمت پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا و پلی‌اتیلن آسیا در بورس لندن نسبت به معاملات هفته قبل رشد کرد.

در این روز خرید نقدی پلی‌پروپیلن جهانی و شمال آمریکا، همچنین پلی‌اتیلن جهانی، اروپا و شمال آمریکا روند ثابتی داشت، اما پلی پروپیلن آسیا ۲۰‌دلار نسبت به خرید نقدی روز ۱۷جولای افزایش داشت.
خرید نقدی پلی‌پروپیلن اروپا نیز نسبت به هفته گذشته با افزایش 5‌دلاری روبه‌رو شد. همچنین خرید نقدی پلی‌اتیلن آسیا در روز 20جولای نسبت به هفته گذشته با افزایش 60‌دلاری مواجه شد.
فروش نقدی پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن نیز روند ثابتی داشت و تنها پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا به ترتیب با افزایش ۲۰ و ۵‌دلاری نسبت به هفته گذشته روبه‌رو شد. همچنین پلی اتیلن آسیا نیز ۷۰‌دلار رشد کرد. خرید ماه آگوست نیز نسبت به ۱۷جولای روند ثابتی داشت و تنها در موارد معدودی مانند پلی پروپیلن آسیا و اروپا افزایش ۲۰ و ۵‌دلاری را تجربه کرد. همچنین پلی اتیلن آسیا نیز نسبت به هفته گذشته ۶۰‌دلار افزایش داشت.
فروش ماه آگوست پلی‌پروپیلن آسیا و اروپا نیز به ترتیب 20 و 5‌دلار نسبت به هفته گذشته افزایش داشت، همچنین پلی اتیلن آسیا نیز نسبت به معاملات 17 جولای 70‌دلار رشد کرد.
خرید سپتامبر پلی پروپیلن روند ثابتی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد و تنها پلی‌پروپیلن آسیا ۱۵‌دلار افزایش داشت. خرید سپتامبر پلی اتیلن آسیا نیز نسبت به هفته گذشته ۵۵‌دلار رشد کرد، اما در موارد دیگر ثابت بود. فروش سپتامبر پلی‌پروپیلن آسیا ۱۵‌دلار نسبت به هفته گذشته افزایش داشت و همچنین فروش پلی‌اتیلن آسیا نیز ۷۰‌دلار رشد کرد.