گروه بورس کالا - در معاملات روز 14 جولای در بورس فلزات لندن قیمت فلزات بارشدمواجه شد. بر این اساس بیشترین رشد را در این روز نیکل و قلع و مس داشت.

مس ورشد 128‌دلاری
در معاملات روز ۱۴ جولای در بورس فلزات لندن قیمت مس پس از چند روز کاهش مجددا با ۱۲۸‌دلار رشد قیمت مرز ۵‌هزار‌دلار را رد کرد. در این روز خرید نقدی هر تن مس ۵‌هزارو ۱۰‌دلار و هر تن فروش نقدی هر تن از آن با قیمت ۵‌هزارو ۱۱دلار به ثبت رسید.
در این روز در انبارهای لندن مجموعا مس 256‌هزارو 900 تن موجود بود که از این حجم کالا در بورس لندن 245‌هزارو 575 تن معامله شد.
آلومینیوم ۳۴‌دلار رشد کرد
در معاملات روز 14جولای در لندن قیمت آلومینیوم 34‌دلارو 50 سنت و قیمت آلیاژآلومینیوم 5‌دلار رشد کرد. بر این اساس قیمت هر تن آلومینیوم یک‌هزارو 566دلار و هر تن آلیاژ آلومینیوم یک‌هزارو 415‌دلار معامله شد. خرید نقدی آلومینیوم یک‌هزارو 564‌دلار و هرتن آلیاژآلومینیوم با نرخ خرید یک‌هزارو 405‌دلار به ثبت رسید.
در انبارهای لندن در بورس فلزات لندن در روز ۱۴ جولای ۴‌میلیون و ۴۴۸‌دلار آلومینیوم موجود بود که ۴‌میلیون و ۳۳۰‌هزار و ۷۵ تن مورد معامله قرار گرفت. در این روز آلیاژآلومینیوم نیز ۸۸‌هزارو ۸۰ تن در انبارهای لندن موجود بود که ۸۶‌هزارو ۹۸۰ تن از آن معامله شد.
سرب و روی و ثبت پایین ترین رشد
در معاملات روز ۱۴ جولای در بورس فلزات لندن قیمت سرب ۲‌دلار و قیمت روی ۸‌دلار کاهش یافت. بر این اساس هر تن سرب یک‌هزار و ۵۶۹‌دلار به فروش رسید. هر تن روی نیز یک‌هزارو ۴۶۹‌دلار معامله شد. خرید نقدی این ۲ کالا به ترتیب، سرب یک‌هزارو ۵۶۷‌دلار و هر تن روی یک‌هزارو ۴۶۸‌دلار بود.
در انبارهای لندن در روز مورد بررسی 93‌هزارو 825 تن سرب موجود بود که 92‌هزارو 625 تن از آن معامله شد. روی نیز 354‌هزارو 150 تن موجود بود که در این روز 348‌هزارو 50 تن از آن معامله شد.
نیکل و قلع و ثبت بیشترین رشد قیمت
در معاملات روز 14 جولای در بورس فلزات لندن هر تن نیکل 15‌هزارو 455‌دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در بورس لندن در این روز 15‌هزارو 450‌دلار بود.
قلع نیز در این روز ۴۳۵‌دلار رشد کرد؛ در نتیجه هر تن از آن با قیمت ۱۳‌هزارو ۸۵‌دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در لندن ۱۳‌هزارو ۸۰‌دلار بود. در این روز در انبارهای بورس فلزات لندن مجموعا ۱۰۹‌هزارو ۹۲ تن نیکل موجود بود که از این حجم کالا ۱۰۶‌هزارو ۶۱۴ تن معامله شد.
در این روز همچنین قیمت در انبارهای لندن مجموعا 17‌هزارو 695 تن قلع موجود بود که از این رقم کالا 17‌هزارو 170 تن معامله شد.